Morgen krijgt Stijn de 15 maanden prik op het CB. Die geven ze dacht ik in de arm. Ik vraag me alleen af hoe ze dat bij Stijn willen gaan doen. Hij heeft CMTC (syndroom van Lohuizen, check de site ervan voor info) Hij heeft een aangeboren huidafwijking. De huid op zijn rechter bovenarm kun je niet bij elkaar knijpen. Zou hij dan 2 spuitjes in zijn linkerarm krijgen? Iemand ervaring (niet perse met CMTC want dat kan bijna niet, 200 mensen op de hele wereld) hoe ze dan gaan prikken? Thanks!
misschien kunnen ze 1 van de prikken alsnog in de bovenbeen geven. 1 van de prikken moet in de spier de ander niet dus zou die dan wel in het been kunnen lijkt mij
Misschien doen ze beide prikjes in 1 arm, of 1 in de arm en 1 in het been. Is vast een oplossing voor . @ Eylem: Bij ons op het cb wordt er vanaf een jaar in de armen geprikt. A. heeft de 14-maanden prikjes in de armen gehad.
Echt? Oh sorry, dan heb ik niets gezegd. Bij ons was het met 15 maanden allebei nog in de beentjes, dacht dus dat dat overal zo was.
hier wa shet met 14 mnd in de beentjes...mss kan je er naar vragen...als het zo verschilt per cb, dan zal het dnek ik niks uitmaken!