15 mnd prik, maar 1 armpje kan niet geprikt worden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by muisje14, Dec 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Morgen krijgt Stijn de 15 maanden prik op het CB. Die geven ze dacht ik in de arm.
    Ik vraag me alleen af hoe ze dat bij Stijn willen gaan doen. Hij heeft CMTC (syndroom van Lohuizen, check de site ervan voor info) Hij heeft een aangeboren huidafwijking.

De huid op zijn rechter bovenarm kun je niet bij elkaar knijpen. Zou hij dan 2 spuitjes in zijn linkerarm krijgen?

Iemand ervaring (niet perse met CMTC want dat kan bijna niet, 200 mensen op de hele wereld) hoe ze dan gaan prikken?

Thanks!

2. denise89

denise89 Bekend lid

Dec 22, 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    misschien kunnen ze 1 van de prikken alsnog in de bovenbeen geven.
    1 van de prikken moet in de spier de ander niet dus zou die dan wel in het been kunnen lijkt mij

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

Aug 12, 2011
    3,324
    158
    63
    Female
    Drenthe
    Finn heeft deze prik gewoon nog in zn beentje gehad hoor...dus moet ook wel kunnen denk ik.

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Is gewoon in de beentjes zoals alle andere prikken

5. Amethist

Amethist Niet meer actief

Misschien doen ze beide prikjes in 1 arm, of 1 in de arm en 1 in het been. Is vast een oplossing voor ;).

@ Eylem: Bij ons op het cb wordt er vanaf een jaar in de armen geprikt. A. heeft de 14-maanden prikjes in de armen gehad.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Echt? Oh sorry, dan heb ik niets gezegd. Bij ons was het met 15 maanden allebei nog in de beentjes, dacht dus dat dat overal zo was.

7. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja bij denny was het ook 1 been en 1 arm

8. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    De prikjes kunnen ook in het bovenbeen, en zelfs in de bil dus moet echt geen probleem zijn.

9. fafje

fafje Niet meer actief

hier wa shet met 14 mnd in de beentjes...mss kan je er naar vragen...als het zo verschilt per cb, dan zal het dnek ik niks uitmaken!

Share This Page