Even mijn gal spuien... Al een aantal keer is het voorgekomen dat wij met de kids,klaar zaten op de bank. Klaar waarvoor? Nou voor die leuke Disney film,die in de programering staat aangekondigd!Je weet wel,pinokio etc....Echt leuke Disney films.... Alleen jammer genoeg worden ze nooit uitgezonden!!! Ik erger mij hier echt kapot aan!Elke keer weer,wordt de zendtijd opgevuld met van die series of previews van andere films.Maar nooit met wat ze aangeven!!!:x Steeds weer die teleurgestelde bekkies van de kinderen... Upc kan er niets aan doen die bepalen de programering niet, en disney channel geeft niet thuis:x Zo,dat luchte op.Hier geen Disney channel meer!
Ja ik had ook veel meer van Disney channel verwacht! Ik zat ook te kijken en te wachten met me kids maar neeeu natuurlijk niet. Ik verwachtte ook leuke oude disney films van vroeger ofzo maar nee dat ook niet. Alleen maar stomme tekenfilm series die ik helemaal niet ken. Erg jammer weer..
uuuh disney channel...noooooooit van gehoord. wij doen het gewoon ouderwets je kent dat wel video erin offuuh dvd tegenwoordig... en wallah...
Oh! Dat is ook vreemd! Ik vond het trouwens ook al niet echt een geweldig kanaal in Disney Parijs. HAd er wat meer van verwacht.
Nog nooit van gehoord?zit gewoon in het standaard paket hoor! Enne dat ouderwets.... Dat is ook een optie....Helaas zijn de disney dvd's gewoon te duur en branden kunnen wij niet.Zou helaas ook niet weten wie wel,bij ons...... Dus als ze dan op de tv verschijnen,ga je er voor zitten....
nee hihi... had er echt nog nooit van gehoord. zal wel niet hier op de tv zitten. en zo te horen heb ik niks gemist.
Haha nee je mist er idd niets aan,shitzender....Als je upc hebt,zit het in je pakket...van andere aanbieders weet ik het niet...Nou ja,ik blijf hopen dat ze ooit de films wel uitzenden ,ze zijn zo leuk.....
Ja, ik snap wat je bedoelt. Ik ben Hannah Montana en de Jonas Brothers (ofzo) in elk geval KOTSbeu gezien!