ja zelfs mijn vriend zei huh deze is toch al geweest haha... blij dat jij het ook zag ik dacht al word ik nou gek hihi
ik kijk nooit naar onm, maar kwam dus twee keer, op hetzelfde terecht haha!! en ik maar denken, heb ik dit al een keer bij atwt gezien haha
Ohhhhh vreselijk vond ik het! Zal wel iemand liggen slapen daar bij de redactie grrr! Het was juist zo spannend...
Ja het viel mij ook al op. Ik had me zo verheugd op een avondje ONM. Het is al vaker gebeurd bij BNN.
Jaa inderdaad! Heb net ook even op uitzending gemist.nl gekeken of daar misschien wél de juiste staat.. maar helaas.. ook de oude aflevering . Moeten nu toch tot morgen wachten helaaaaas
Ahhh dat meen je niet...wilde net die van vandaag gaan kijken! Zo hee wat was het vreselijk spannend he met Tess!! Vind het zo jammer dat het gaat stoppen
Ja balen hé! Ik vind het ook erg jammer dat het gaat stoppen... ben wel benieuwd hoe het straks allemaal 'opeens' gaat eindigen!
oh gelukkig ik dacht al dat ik de enige was die zo baalde... ik keek ook steeds of hij niet online stond. verwacht wel een dubbele morgen hoor...
Hier ook een trouwe kijker en ik dacht ook al huuu heb ik dit toch al eeder gezien.... maar dan klopt het dus wel... Misschien was alles op en moesten er vandaag nieuwe set gemaakt worden... Pfff wat een drama hem met maarten en Linda, wat een gestoort wijf is dat zeg!!! En dan dat mensen met dr miskraam niets meer dan een klompje cellen ik vond het wel erg hard hoor dat ze dat zei pffff
Het viel mij en mijn man ook al op dat het een herhaling was. We keken er zo naar uit. Ik ben ook erg benieuwd hoe het gaat eindigen, maar liever zou ik zien dat het volgend seizoen gewoon weer door zou gaan
Echt zooooooo jammer dat het gaat stoppen!!! En died Linda is op zekers niet dood en doet constant alsof......en als dan niemand een keer niet kijkt, dan ontsnapt ze ofzo!!!! Zoiets zie ik alweer gebeuren! Ik ben wel blij dat Maarten haar eindelijk door heeft! Wat een kreng zeg, werd er al helemaal gek van, dat ze maar alles kon geven aan Tess. Ben blij dat dat deel nu klaar is!!!
Hier nog 1 die altijd onm kijkt en gisteren flink zat te balen ik was zo benieuwd hoe het nu af ging lopen met linda wat een raar persoon zeg. Dat het gaat stoppen vind ik ook verschrikkelijk jammer kan een andere zender het weer niet over gaan nemen dat is toch al meer gebeurd.
Het is nog niet helemaal zeker dat het stopt he. Ze zijn nog in onderhandeling met een andere zender. Dus we hebben nog hoop. Ik heb dat een keer gelezen op www.onmthabomb.web-log.nl. Maar of het waar is weet ik niet.
Idd jammer dat t stopt Kijken t hier al heel wat jaartjes en zelfs mn vriend kijkt inmiddels mee... Hebben vandaag gewoon recht op n dubbele aflevering hihi Liefs mij
Stond op de site dat het een foutje was en dat de aflevering in de loop van vandaag op de site komt en de herhaling die elke middag komt (rond half 4 of half 5, weet ik niet meer) dat daar dus wel de goede uitzending herhaald wordt!! Dus vanaaf gewoon de uitzending van vandaag! Ik ga die van gister dus maar even kijken op de site