Dat denk ik ook wel ja dat hij morgen komt. Ach heb de tijd net even nuttig gebruikt en al mijn knutselspullen uitgezocht. Het was maar goed dat mijn man er niet bij was anders had ik de eerst komende 10 jaar niks meer mogen kopen, schrok zelf een beetje van de hoeveelheid. Wie is er al met het boekje begonnen? Ben echt super benieuwt en hoop dat jullie wat foto' s willen posten.
Leuk ben echt heel erg benieuwt naar de creaties van iedereen. Net wat zitten spelen met stempels en het inkleuren daarvan en ook met een potje dat ik vond (wist niet dat ik dat nog had) waarmee je papier ouder kan laten lijken. Was erg leuk om te doen.
Ik heb ze nu ook binnen, gewoon met brievenbuspost meegegaan. Toch typisch dat ze bij Within met doos en al doen en bij mij niet. Nou ja ben allang blij dat ik aan de slag kan!
Ja inderdaad apart! Ik zat de postbode ook al zo raar aan te kijken toen hij met die doos voor mijn neus stond..
Weer een mail van bol.com dat ze niet weten wanneer ze de boekjes kunnen leveren. Ik ga hem ook maar annuleren.
Nou hier is de postbode net geweest en weer geen boekje. Baal er stevig van dat die post zo langzaam is, zit tjokvol iedeeen en wil er nu wat mee gaan doen grrr.
Ja, ik dus ook. Baal als een stekker! Heb net laatste spulletjes binnen gekregen om te starten zit ik zonder boekje
KLAAG!!! Gister stond het op internet dat vandaag het bezorgmoment zou zijn, dus ik netjes thuis... Kijk ik weer op internet, staat er zaterdag!!!!! Grrr
Majell, hebben jullie vandaag misschien 2 bezorgmomenten? Hier vandaag wel, Sandd en TnT komen beide vandaag