Ja, is goed hoor. Hier niet meer aan de knutsel geweest. Even te druk. Vrijdag gaan we voor een week op vakantie. Ik hoop morgen even verder te kunnen en anders neem ik alles wel mee.
Hoef ik me iig niet zo schuldig te voelen dat het hier niet zo super snel gaat haha Zit ook nog eens met een defecte kleurenprinter dus moet foto's gaan bestellen ergens. Zelf printen vond ik toch makkelijker. Zelf je formaat aanpassen tot het klopt enzo. Wil natuurlijk wel mijn 2 kleine mannen showen.
Neejoh nog lang niet, nog inspiratie zat! Misschien zijn we wel juist aan deknutsel en daardoor geen tijd om te beppen ? Hoe ver is iedereen eigenlijk??
Ik moet nog steeds 1 pagina. Heb echt een super spannende week achter de rug en kon me er niet toe zetten.
nu hebben we in het anderegroepje ook een afvaller balen hoor. Hopelijk vinden we een nieuwe 8e erbij. Toevallig hier iemand die nog groepje aandurft?
@lexie, ik op de jouwe, kan niet reageren op dr link aangezien ik niet lid ben van dat groepje Maar ik wil wel hoor! Leuk!
Nou opgelost dus. Toen viel er nog een af, jammer hoor. Maar goed, is iedereen hier er bijna klaar voor?? Enneh krijgen we nog sneaks??
Hoi! Ik heb het boekje van woezeltje overgenomen! Ik moet dus ehm....hard aan de slag om 8 september te halen!
Leuk, succes ( maar je hoort hier niet). Je bent wel welkom om mee te kletsen hoor, we zijn de lulligste niet @ lexie waarom zijn die 2 dames afgevallen dan? Ik moet nog steeds 1 pagina, op de een of andere manier mis ik even inspiratie.