Dacht ik vanavond even lekker te knutselen is ons nichtje met spoed opgenomen met een blindedarm ontsteking Nu gaat ze met spoed geopereerd worden, dus vanavond zenuwen ipv rustig knutselen. Morgen een nieuwe poging dan maar!
Sterkte! Hier ook aardig wat toestanden op het moment in de familie. Hoop morgen f flink aan de slag te kunnen, moet alleen ook met mn dochter naar de ka. En spullen pakken voor weekend en midweek vakantie. Komt vast goed!
Hier zit het ook niet mee... Vanaf zaterdag heb ik een migraine aanval en deze zakt niet voldoende en zodra ik wat te veel doe barst ik van de koppijn.... Dus na mijn werk , als de kids op bed liggen lig ik er ook in.
Hoi Dames, Ik verwaarloos jullie een beetje op het moment. Sorry! Nieuwe baan, nieuw ritme en aan het knutselen. Maar daar komt verbetering in hoor!!
Nou het was een hele bevalling maar mijn boekje is klaar. Door reorganisatie op het werk heeft het een beetje stil gelegen maar vanavond eindelijk afgemaakt. Het boekje is al wel wat dik ben ik bang. Hier nog een foto van de laatste pagina:
Heb ook wel erg veel zin om het boekje van iemand anders " onder handen " te mogen nemen. Heeft een van jullie trouwens ervaring met de distress markers van Tim holtz? Twijfel om ze te gaan kopen maar vind het een flinke uitgave en zou het jammer vinden als het dan niks is ( kan ik me niet voorstellen maar toch).
hallo hoe gaat het hier?? Ik had nog nooit van gehoord van deze markers Dit ziet er echt wel gaaf uit, trouwens: Distress Marker Video + Giveaway Zelf heb ik veel gebruik gemaakt van de Copic markers (niet door dit soort doeleinden) die zijn wel fijn, maar of je er ook dit soort dingen mee kunt doen dat weet ik niet...
heb even zitten neuzen op internet naar mijn copicmarkers...Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open!!! Nu kan ik ze ook hiervoor gebruiken..!
Alweer een paar dagen terug van vakantie en mijn inspiratie is ver te vinden. Ik moet nog best wat pagina's. @Majel, Ik wou ze ook kopen. Toch besloten om eerst voor de inktpads te gaan en wat leuke stempels. Markers komen er ook nog wel een keer maar voor nu vond ik ze even iets te prijzig. Alles wat hij heeft vind ik geweldig. Heb nu ook een heat tool, helaas niet die van hem. Kon ik nergens krijgen. Dat embossing poeder is ook erg leuk! Ben toch bang dat dit een nieuwe verslaving gaat worden haha.
OOOEEEEHHHH dames nog 5 dagen!!! Lukt het nog een beetje Tinkerbel? Denk toch dat ik de markers ga halen maar moet eerst nog even wat sparen. Heb al redelijk wat inkt veel cats eye's en stempels en die markers zien er toch wel geweldig uit. Verder iedereen klaar??
Oh ja hoor, nog 2 pagina's. Gister 2 gedaan. Ja, moet ook sparen. Heb inmiddels een heel verlanglijstje haha en ook een big shot embos/knip machine erop staan. Zo leuk allemaal. Misschien domme vraag maar wat zijn Cats eye's? Vandaag 20 weken zwanger! Donderdag de 20 weken echo en vrijdag is onze jongste jarig. Hij wordt 1. Zaterdag zijn feestje en maandag weer een weekje weg. Ook nog even naar het cb woensdag dus een drukke week. Verjaardagsboodschappen inslaan, want we geven een bbq. Zal wel het laatste mooie weekend worden van dit jaar dus we nemen het er nog even van. Vanavond dus nog maar even zitten voor de laatste 2 pagina's. Ik vond het toch best wel een lastige opgave om mijn boekje crea in te vullen. Lees dat iedereen zo vol ideeën zitten en sommige zelfs meerdere boekjes vullen. Knap! Het is wel goed voor me om mijn creativiteit weer aan te wakkeren, want dat is op het moment ver te zoeken haha. Ben wel erg benieuwd naar de rest van de boekjes!
Hoi! Afgelopen weekend een weekend weg geweest met vriendinnen en kids en nu een midweek met zn 3en. Moet van boekje 1 nog wat afwerken en boekje 2 nog 5 pagina's en de kaft Ik heb een cricut. Ook erg makkelijk. Wel de kleine hoor en niet veel programma's. Groetjes
Leuk/spannend joh 20 weken echo.Ik vond de laatste pagina ook wat lastiger hoor. Beetje last van creatieve obstipatie Dit is trouwens de inkt die ik bedoelde: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.marktplaza.nl/images/1/7/SALE-NIEUW-Colorbox-Cat-s-Eye-Pigment-Inkt-pad-Violet-Paars-21779307.jpg Niet zo duur en handig op te bergen. Doe er ook lang mee. Wanneer moet boekje 2 af zijn? Lijkt me nog veel werk als je nu op vakantie bent. Cricut enzo heb ik ook wel eens naar gekeken maar vind die programma' s zo duur. Ben bang dat ik zo'n ding even veel gebruik maar dat ik er daarna op uitgekeken raak. Ik koop dan liever verschillende stempels,inkt,stiften enz. Neemt niet weg dat het toch stiekem wel erg leuk is hoor.