Boekje 2 ook zaterdag! Ik ga de komende dagen gewoon nog verzinnen en dan komt dat best goed. Ik heb m toen op mp gekocht, soms zijn er leuke aanbiedingen van die programma's maar deze zaten erbij. Doe er te weinig mee om nieuwe te kopen.
Zo succes dan met het afmaken. Heb ook wel eens op mp gekeken maar ben dan altijd bang dat er wat mee is.
Dat is ook wel zo ja. Denk dat ik het dan toch niet graag genoeg wil Wat vinden jullie van mijn in elkaar gefreubelde label:
Dank dames. Hmm heb net toch maar 5 distress markers besteld samen met een nieuwe distress inkt, leuke stempel, en labels. Jammer dat het ongeveer een week duurt voor het binnen is. Ben zo benieuwt naar die markers.
waarom niet? bij ScrapbookAmerika bestel ik eigenlijk altijd. Is goedkoop en ze hebben erg leuke dingen. Enige nadeel is dat ze in amerika zitten en het versturen dus wel even kan duren.
Ohja, die site had je al eens genoemd. Ben je dan incl de verzending nog steeds goedkoper uit? Vond de verzendkosten zo tegen vallen.
Ik denk dat de verzendkosten iets hoger liggen als bij een webshop uit nl maar dat het er ook aan ligt wat je besteld. Verder vind ik dat ze daar altijd net leukere dingen hebben als websites die ik ken. Hier zit verder ook geen scrapwinkel in de buurt ( behalve pipoos enz.) dus dan ga ik nog wel eens naar Heesch maar dat is ook 3 kwartier rijden ongeveer.
Zow meiden. Zaterdag begint eraan te komen. Iedereen in de stress of hebben jullie het allemaal af? Hier alleen nog mijn begin stukje schrijven en dan is hij klaar om op de post te gaan. Ik hoop wel dat maandag het verzonden boekje hier binnen komt aangezien wij de hele week weg zijn en hij dan de hele week in de brievenbus zit. Die hangt bij ons aan de muur buiten.
Ikben zo benieuwd naar de andere boekjes, voor mij mag het al volgende dinsdag zijn, dan heb ik ze beide (2 rondes) in huis. Heb er echt zin in om van jullie boekjes ook wat leuks te maken
Ik denk dat ik het boekje morgen al op de bus doe. Komt me net even beter uit en 1 dag maakt niet zo uit toch? Ben ook echt super benieuwt en vind het ook wel spannend om iets in het boekje van een ander te maken.
@Majel, Nee, lijkt me niet. Komt voor mij ook beter uit eigenlijk. Zaterdag druk met kinderfeestje van mn zoon.
Ik doe hem morgen of zaterdag op de post, hij zit al in de envelop!! En heb er wat aan toe te voegen, kan nu helaas niet meer. Maar ik zou wel zwangerschaps tips willen ^^
Dag dag boekje daar ga je. Tot over een paar maanden (snifsnif). Ik heb even wat over de adressen gelegt omdat ik dacht dat siepie er vast niet op zit te wachten dat haar adres zo online gezet word
Gefeliciteerd within! Ik ben de laatste dingetjes aan mijn boekje aan het doen... Ben reuze benieuwd naar julle boekjes... Leuk zeg!