Idd de uitneembare pagina's kan je in het geheel gebruiken. er zit een geperforeerd randje in, maar die zie je bijna niet. 40 vellen en 80 kantjes.
Is het boekje er alleen maar in het rood? Bij de boekhandel hebben ze ze ook maar dat zijn meer dagboek /notitie boekjes en die zijn ook veel duurder. Wat kan er allemaal in gedaan worden? Foto's Recepten Dagje uit tips ..... Heb er al wel zin in! Al hard aan het verzinnen
Ik zit 2x in de week een uurtje met activiteitenbegeleiding (bezigheidstherapie) dus die ga ik gebruiken om er wat leuks mee te doen, heb ik ook wat om handen daar! Verder lijken recepten enz me ook wel leuk. Misschien een kort vragenlijst je opstellen die iedereen op de 1e bladzijde van zijn eigen boekje doet?
Deze variant is er in het donkerrood.. mooie spreuken kan je er ook in verwerken! Tekeningen scrappen etc
alles wat je leuk vind kan je er in kwijt. Heb al wat leuke kaarten en spreuken gezien om te gebruiken. Dus 40 pagina's betekent inderdaad 5 pagina's (10 kantjes) per keer. Dus dan 2 weken voor pakken? Ik heb alleen nog niks van demi gehoord of ze nog mee wil doen. Als ik dat weet stuur ik een mail met alle regels en de data van versturen. Is dat goed?
is goed! Sturen we de boekjes eerst terug naar de "eigenaar" of gewoon naar de volgende van de lijst?
Je stuurt het boekje steeds naar dezelfde persoon en ontvangt hem ook van de zelfde persoon. Dus ik stuur mijn boekje naar jou, en ontvang dan bijvoorbeeld het boekje van Majel. Na 2 weken stuur ik het boekje van Majel naar jou toe, en stuur jij mijn boekje naar de persoon waar de jouwe heen gegaan is. Ik krijg dan weer het boekje van Majel, die zij als eerste gekregen heeft en zo ga je rond. Snap je hem nog?
Ik heb nog niks van demi77 gehoord of ze nog mee wil doen. Heb haar net nog een pb gestuurd en hoop dat ze even laat weten of ze mee wil doen anders moeten we even kijken wie zie nog bij ons aan wil sluiten zodat we op 8 mensen komen.
Wietje79 wilde ook graag met ons meedoen en zij had mij gister al gepb't. Zie al wel dat ze bij groep 3 zie dus moeten maar even kijken of zij nog wil en anders lexie of iemand anders. Wil even wachten tot morgen. Als ik dan niks gehoord heb vragen we iemand anders, oke?
Ik zag dat een van jullie misschien afvalt. Even om in te vallen: Groepje 3 is compleet. We hadden nog wel twee twijfelaars die uiteindelijk nog niets hebben laten weten. (speentje+ingiepingie) wellicht dat een van hun dan wil invallen voor jullie ontbrekende deelnemer. Op deze manier valt groepje 3 niet uit elkaar grts Jinne
Ja kruidvat had echt nog hele leuke dingen. Ik vind die kartonnen letters die ze daar altijd hebben ook zo leuk. Trouwens nog niks van Demi77 gehoord.