Bijna overheen gelezen, maar jippie! Hij is dus goed aangekomen en je vindt hem leuk.. poehee.. pak van m'n hart!
JOh en al zouik em niet leuk gevonden hebben, het is jOUw boekje, dus als jij em mooi vindt is het al goed, toch? De hamvraag is nu wat vind je straks van mijn frutsels in jOUw boekje Ik mis een bloossmiley hahaha Ik doe dus aan 2 rondes mee en het is grappig om te zien hoe in beide rondes het boekje er nu al heel anders uitziet.
Ik vind het verschil juist zo leuk, iedereen is creatief op haar egen manier en iedereen doet zijn best... Ik vind dat dus altijd mooi en bijzonder!
Hopelijk ontvangt iedereen die het boekje nog niet heeft hem echt vandaag. In ieder geval Sternenkind toch? Fuchsia en Tinkerbel hebben jullie het boekje al ontvangen. Ik merk dat ik het toch wel erg lastig vind om iets in het boekje van een ander te maken. Wil wel iets doen wat raakvlakken met die persoon heeft maar merk dat ik wel erg bang ben dat het niet in de smaak zal vallen. Hierdoor heb ik moeite met de invulling van het boekje,wil het niet verpesten zegmaar. Doen we trouwens ook nu af en toe een voorproefje showen?
Ja vind ik ook hoor Siepie. Ik probeer ook een beetje de smaak te proeven van de persoon voor wie ik bezig ben, maar ja je kunt er compleet naast zitten. Als ik geen inspiratie krijg door de eerdere pagina's gebruik ik gewoon mn eigen inspiratie, in de hoop dat de ander die pagina's toch leuk zal vinden. Dat is juist het spannende van zo'n project, je weet nooit hoe het eruit komt te zien.
Gaaf Majel! En ja hoor... hij was er vanmiddag toen ik in de brievenbus dook!!!! Vriendlief snapte even niet waar ik zo verheugd over was totdat hij zag wat ik uit de enveloppe haalde, toen viel het kwartje Hij is leuk en ik ben al helemaal kriebelig om er leuke dingen in te maken.
Jeetje dan deed de post er wel lang over sternenkind. Hopelijk gaat ie de volgende ronde wat vlotter. Fuchsia en tinkerbel hebben jullie het boekje al binnen?