@Within: Beterschap! @Majel: Boekje is klaar voor verzending Mocht ik die vragenlijst ook plakken in de andere boekjes? want dat heb ik nu wel gedaan. Dacht misschien wel leuk al die info over de maker van de pagina's.
@tinkerbel,wat jij wil. Hij was bedoelt voor het boekje van jezelf maar prima als je hem ook in het boekje van iemand anders gebruikt.
Wil het nog een beetje lukken within? Ik heb net een smashbook gekocht voor mezelf. Kan ik ook mijn eigen plakboek maken, heb er echt zin in.
Ja, na veel bloed zweet en tranen is het gelukt hij staat klaar in de envelop, morgen gaat ie op de post.
Er zijn een paar meiden die al een tijdje niet gereageerd hebben. Weten zij ook dat morgen de boekjes op de post moeten? Misschien een idee om nog even een mail eruit te gooien naar iedereen? Hoe is het iedereen vergaan afgelopen weken? Hebben we genoeg aan 2 weken of toch liever 3? Wat mij betreft is 2 weken genoeg. Mits het boekje dus gewoon op tijd is.
Hallo, Ik heb al even niet gereageerd inderdaad! Maar mijn boekje is bijna klaar en gaat morgen voor 17.00 op de post! Ben het zeker niet vergeten!
Ik heb zin in het volgende boekje! Twee weken vind ik ruim zat IN principe als er geen boekjes verlaat zijn.
Vergeet ik bijna om de pagina's in te scannen. Morgen nog maar even doen voordat hij op de bus gaat @Within: Haha snelle jelle >.< Nu eerst naar schapen tellen. Slaap lekker!
Hier ligt hij ook klaar voor verzending, gaat vanmiddag op tijd op de post, dus zaterdag ook op plaats van bestemming als het goed is. Hoe was het ook al weer, ontvang ik nou steeds het boekje van Within?