Goed idee, dat komt ook een beetje in de eerste 5 pagina's van je boekje , begrijp ik het goed? Maar inderdaad wel leuk om dat hier ook neer te zetten, misschien komen we zo ook op ideeën
In het boekje schrijven. Zo krijgt de ander een beeld van jou en kan je ook aangeven wat je erg leuk vind maar ook wat je niet leuk vind. Ik zag ergens dat er iemand was die erg van tuinieren hield dus had een boekje vol tuinplaatjes, verhaaltjes, tips maar bijvoorbeeld ook zakjes met zaatjes. Zo weet je zeker dat iets bij iemand in de smaak valt. Ik zal wel even een vragenlijstje opzoeken en naar iedereen mailen.
vagenlijstje is ook gemaakt en onderweg naar jullie via mail. Wat betreft de laatste keer opsturen. Wat vinden jullie ervan om dan te meeten en in real life het boekje te overhandigen? Weet niet of dit haalbaar is gezien afstanden maar mij lijkt het wel wat.
Leuke vragenlijst! Ik vind een ontmoeting wel erg leuk, weet alleen niet waar iedereen woont Maar ergens in het midden van het land? Heb al allemaal ideetjes.... Was er nog iemand met een boekje toevallig die ik over kan nemen? Groetjes
Goedemorgen, Vandaag (Als dochter slaapt) ga ik het boekje "Inrichten" Vanmiddag naar Kruidvat en Xenos voor knutselpul!
Dat lijkt me leuk! Midden van het land, Utrecht dus? Is voor iedereen makkelijk denk ik? Zolang het maar met het OV. Bereikbaar is, ik heb geen rijbewijs
Als ik heel eerlijk ben, zie ik een meeting niet zitten. Als jullie dat perse willen met z'n allen dan haak ik maar af. Zou beetje raar zijn als ik de enige ben die dat niet wil.
Tink, jij mag eerlijk zijn hoor. Als dat jou mening is heeft de rest die te respecteren. En misschien zullen er meerdere dames zijn die liever niet meeten. Ben zelf van mening dat iedereen voor moet zijn en dat het anders gewoon verzonden word. En als er toch dames zijn die wel zin hebben om een meeting te doen kan die altijd los van de "boekjesoverdracht" afgesproken worden?
Wat betreft meeting: Voor mij hoeft dit ook niet perse , ik vind het vervelend om ver te rijden vandaar... Wat doen we met de kaft van het boekje. Ik zag op you tube dat bij sommige roundrobins iedereen wat toevoegt aan de kaft, of willen julie zelf je eigen kaft versieren? Zelf vind ik het wel leuk om de basis zelf te versieren en dat anderen een elementje erbij aanbrengen .. Wat vinden jullie?
Hoi, Meeting alleen als iedereen wil hoor! Anders ook niet leuk als we niet compleet zijn. Ik ben wel van plan om de kaft te gaan versieren. Rood is ook niet helemaal mijn kleur Bij de zeeman heb je soms ook leuke knutsel spullen! Groetjes