Ik heb ook een gaatje in mijn hartkamer gehad, is vanzelf dicht gegroeid. Hoeft dus inderdaad niet heel ernstig te zijn, al schrik je je natuurlijk kapot en wil je zo snel mogelijk onderzoek!! Boekje is hier klaar en ligt al geduldig te wachten op verzending.
Ik hoor nu ineens in mijn omgeving hoeveel mensen een gaatje hebben of hebben gehad. Schrik er wel van maar wel fijn om te weten dat het ook goed kan gaan.
Ik verzamel dan allerlei dingen bij elkaar die ik leuk vind en dan ga ik er mee schuiven en doen. Meestal kom ik dan alsnog tot iets leuks. Misschien dat eens proberen?
ja of op pinterest loeren, zoeken op round robin, of journal of knutsels ofzo. Zo raak ik ook wel geinspireerd
Nee niet alleen tijdschriften maar bijvoorbeeld papier dat ik mooi vind, stickers,plaatstjes, lint, letters. Gewoon van alles dus. Soms ook nog wel google ofzo ernaast met een creatieve pagina en dan maar gewoon kijken en beetje schuiven met de spullen. Wat ook wel eens wil werken is leuk papier uitzoeken en dan maar gewoon beginnen.
Als ik er niet uitkom ga ik vaak even droog knutselen, beetje schuiven en kijken wat leuk staat. Vaak komt het dan vanzelf! Zit soms ook uren aan 1 pagina te sleutelen tot ik tevreden ben. Vanavond gaat mijn boekje weer richting postpunt, dus morgen word ie daadwerkelijk verzonden.
Ik ben gisteren maar een beetje aan de slag gegaan zoals jullie beschrijven. Heb nu 7 blz af. Ik vind het gewoon erg lastig, omdat ik dan toch een thema aan een pagina wil geven en we zijn nu al zoveel boekjes verder en je wil niet zoveel hetzelfde maken al is natuurlijk elk boekje weer van een ander dus je kan best 8 keer herfst gebruiken maar dan toch op een andere manier dan wat je al gedaan hebt.
Ik had het zelfde als jij tinkerbel... Maar toen bedacht ik me bij het vorige boekje dat elk boekje toch voor iemand anders is ... Dus het maakt niet uit als een paar dingen wat hetzelfde zijn
Ik heb het boekje net klaar. Weet alleen niet of het lukt om hem op het postkantoor te krijgen voor 5 uur. Het regent pijpenstelen en het autostoeltje van de jongste staat nog in de auto van m'n vent en die is naar zijn werk. Mocht het nog droog worden dan wandelen we naar het postkantoor en anders rij ik vanavond als lief thuis is.
Tinkerbel, Het maakt niet uit hoor, ik heb het weekend toch geen tijd om te knutselen! Alleen maandag ben ik werken en dinsdag ook... Als je het nu dinsdag weg kan brengen , dan kan ik het woensdag in ontvangst nemen....