Sternenkind, heb je em al wel verzonden?????? Ik heb vandaag weer niets bij de post. Gaat nu toch wel erg lang duren als je vrijdag hebt verzonden...
@lexie. Sternenkind heeft het boekje door omstandigheden niet kunnen verzenden. Ze hoopt dit zo snel mogelijk ( Een dezer dagen) te kunnen doen. Ze vind het heel erg vervelend.
Ja het is even afwachten. Ze doet heel erg haar best om hem zo snel mogelijk te versturen en vind het heel erg vervelend dat ze te laat is.
Hoe is het dames? Moet hier nodig weer wat doen. Heb nu 3 pagina's af maar merk dat het langzaam gaat. Erg druk door Sint en werk.
Ik heb gisteren een nieuw boekje gemaakt voor dat andere groepje aangezienijn boekje daar een soort van kwijt is. Ga van de week weer in dit boekje bezig.
Omdat 1 meid meerdere boekjes nog thuis heeft en gewoon nog nooit wat opgestuurd heeft. Lopen daar ook mega achter...
Dt is mooi balen!! Ik hoop vandaag de eerste bladzijden te kunnen knutselen, heb nieuwe spulletjes gehaald en wil ze graag gebruiken
Jeetje siepie wat vervelend. Is er wel een reden dat ze zo achterloopt? Wat heb je voor leuks gehaald Within? Ik heb ook nieuw spul besteld. Hoop dat het snel binnen komt.
Ik zou graag willen beginnen, maar heb geen boekje. Ik weet dus ook niet of ik vrijdag wel kan verzenden, want ik weet niet wanneer ik het boekje binnen krijg. In de andere groep kan ik ook niet verder omdat iedereen bij moet zijn voor we verder gaan. Dus ik barst van inspiratie maar heb geen boekjes waar ik het in kwijt kan frustrerend wel
Het was juist mijn opzet om aan de lopende band door te kunnen knutselen, daarom doe ik met 2 rondes mee. Maar helaas, het mag niet zo zijn blijkbaar hahAHA
Ik weet ook niet wanneer je het boekje van sternenkind gaat krijgen, maar hoop snel. Ik heb gister even flink wat gedaan en moet nu nog 5 pagina's.
Herkenbaar lexie!! ik moet in deze ronde nog beginnen. Privé redenen van het andere groepje maar ja...
eh kunnen we het verzenden een week verschuiven? IK heb nog niets dus heb ook nog niet kunnen knutselen.
Ik vind het ook prima, alleen we zitten met de bevaldatum van tinkerbel ... Maar ze heeft mijn boekje dan dan wacht ik gewoon wat langer oo het boekje kan ook!