Ja, van mij mag het hoor. Het wordt anders zo'n chaos. Mocht Sternenkind toch uitvallen dan kan het boekje van Lexie gewoon naar Lexie zelf gestuurd worden, alleen dan wel helaas met een paar blanco pagina's. Beter iets dan niets.
Tinker, denk je dat je daar nog zin en tijd voor hebt als je eenmaal bevallen bent? Niet vervelend bedoeld hoor, maar kan me voorstellen dat je als net bevallen zijnde helemaal geen zin hebt in knutselen in een boekje. Nou ja hoe dan ook, ik vind het gewoon erg jammer dat het allemaal zo loopt, hier en in het andere groepje. Ik deed mee om lekker aan de knutsel te zijn en nu zit ik al weken zonder boekje. Op losse bladen werken vind ik niet leuk, dus een paar maak ik wel, maar niet alles. Ik heb er gewoon de balen van dat het in beide groepjes nu zo loopt
Hoi, Voor mij geen probleem. Mijn boekje ligt wel al klaar om verzonden te worden, weet niet naar wie ik stuur, alleen de echte naam, maar mocht zij dat willen dan wil ik m wel alvast doorsturen. Ik hoor t wel. Liefs
Nou meer omdat we doordat het uitgesteld wordt midden in de feestdagen moeten knutselen en verzenden, ik heb het eerlijk gezegd als druk genoeg met andere dingen. Als het zo is, dan zorg ik gewoon dat ik het doe hoor maar makkelijk is het niet ...
Het is inderdaad vervelend dat het zo loopt! Ik zeg al mij maakt het niet uit, ik zorg gewoon dat het boekje af is, moet het dan in minder dagen doen gewoon 22 december is mijn man jarig , dan kerst mijn moeder is 31 december jarig ( moet voor allebei een taart maken wat nogal tijd kost) , kids vakantie dus minder knutseltijd. Het lukt wel hoor, alleen het is wat krapper allemaal! Zeggen jullie het maar, ik pas me aan!
Sternenkind woont vlak bij mij dus zou eventueel langs kunnen rijden voor de boekjes maar weet niet of dat gepast is. Wat vinden jullie? wat betreft verzenden laten we de beslissing bij tinkerbel leggen gezien zij bijna moet bevallen.
Ik hoop pas rond 21 Januari te bevallen hoor maar het is nog maar 1 boekje en heb met mama van stef afgesproken dat het goed komt Maar super lief dat je mee denkt! Ik ga nu majel haar mail lezen.
Ernstig stil hier. Ben zo druk op werk en met de naderende feestdagen dat ik niet eens meer de puf heb om te knutselen. Wel balen want heb allemaal nieuwe spullen en nog een tegoedbon van de pipoos met gekregen van mijn collega's. Bijna 2 weken vakantie en dan ga ik eindelijk weer eens wat doen.
Hier geen boekje gekregen hoor dus denk niet dat ze de 12de gehaald heeft. Komt wel weer als je even een dagje rust hebt gehad. Gelukkig is 4 jan nog ver weg.
Balen! Mijn boekje moet straks haar kant weer op.. Maak me wel een beetje zorgen nu! Iedereen alvast fijne dagen