En idd boekje nog niet versturen naar Sternenkind, direct krijgen we hier hetzelfde als bij het andere groepje 3 boekjes bij 1 persoon en niets meer vernemen. Lijkt me niet de bedoeling. Is het een idee als het boekje eerst naar mij gaat? Dan kan het eventueel daarna alsnog naar sternenkind?
Ik heb mijn boekje al een tijd klaar liggen. Wil diegene die m altijd van mij krijgt laten weten of ik m al op mag sturen?
Jij stuurt jou boekje naar fuchsia dus zou haar dan even pben of het goed is. Within jij hebt volgens mij het boekje van Lexie. Dus als je niet naar sternenkind verstuurd dat moet ie naar Lexie en heeft zij haar boekje terug maar missen er 10 pagina's.
ow ja dat is ook niet leuk idd als ik paar pagina's mis, maar anderszijds hoe staat het met sternenkind? Horen we nog steeds niets?
Ik zit net te denken als we nou echt niets meer van Sternenkind horen, mag iemand anders die laatste 10 pagina's in mijn boekje wel maken. Als er iemand is die dat leuk vindt? Dan heb ik toch mn boekje vol, vind ik wel zo leuk. En ik wil ook best wat extra's doen in een boekje van een ander als dat zo uitkomt. Volgens mij moest ik nog in 2 boekjes knutselen deze ronde. Liggen die nou beide bij Sternenkind? Of nog maar 1, want dan zou ik bv in haar plaats een aantal pagina's meer kunnen maken. ofzo Laat maar weten. Majel was jij nog in de gelegenheid om de boekjes evt te proberen op te halen bij Sternenkind? Dat zou natuurlijk het mooiste zijn, als we dan gewoon door kunnen.
Ik heb haar heel brutaal via twitter een berichtje gestuurd, hoop dat ze dat niet erg vind. Mocht daar ook gen reactie op komen kan ik er eventueel langsrijden maar hoop dat ze nu toch reageert.
Ik moet wel Zeggen dat het jammer is dat het zo loopt.... Ik hoop dat het goed gaat met sternekind, maar zou het wel vervelend vinden als het wel goed gaat en ze reageert niet... Iedereen doet haar best voor de boekjes en we wisten van te voren waar we aan begonnen toch? Maar goed het is niet anders... Hebben jullie allemaal een beetje fijne kerst gehad?
Hier kerst met een ziek kind maar verder best gezellig. Bij jou? Mijn boekje gaat vandaag naar fuchsia!
Ik heb trouwens sternenkind een mail gestuurd met verzoek om wat te laten horen. Hoor ik niks ga ik dit weekend langs om de boekjes op te halen.Ik hoop dat ze wat van zich laat horen.....