RR Notebook 2

Discussion in 'Algemene clubs' started by Majel24, Aug 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Wat lief!!! Dat zal ze erg leuk vinden.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ik hoop dat het dan ook echt zo zal gaan. In de andere groep was het een soorgelijk verhaal en daar horen we nu niets meer van en die heeft dus 3 boekjes in dr bezit.
    Dus ben een beetje huiverig, excuus me, ben het vertrouwen een beetje kwijt.
    Ben wel blij dat jij Majel er evt weer langs kunt gaan mocht het echt weer raar lopen. Dat scheelt toch. Die optie is er in de andere groep niet echt omdat we echt tever uit elkaar wonen.

Fijn dat je langs bent geweest en ik wacht wel af wanneer ik weer mee kan doen....

3. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Snap ik. Had ze gister ook allebei mee kunnen nemen maar ze wilde echt og graag mee doen en daar geloof ik dan ook wel in, komt goed. Het boekje dat ik heb en dat sternenkind heeft komen beiden zo snel mogelijk naar je toe en kan je alsnog lekker aan de slag.

Waar woond die vrouw uit het andere clubje dan die nog 3 boekjes heeft?

4. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

Jan 27, 2008
    957
    0
    0
    Ik vraag me dan wel af als ze nog mee wilde doen , waarom heeft ze niet op haar mail gereageerd of überhaupt iets laten horen?
    Sorry voor mijn argwaan

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Dat vroeg ik me ook af

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ja dat begrijp ik ook niet.

Majel ik geloof uit mijn hoofd gezegd dat dat aalsmeer was

7. mamma van stef

Jan 27, 2008
    957
    0
    0
    Ik heb het boekje binnen!

8. Tinkerbel80

:D.

9. Within

Within Niet meer actief

Ik zit/lig vandaag aan de bedrust dus kan hem pas maandag opsturen :(

10. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Mijn boekje is verstuurd.

Wat betreft sternenkind. Ze was echt net pas weer thuis gister en heeft absolute rust moeten houden zonder internet, telefoon enzo. Wat ik begreep van haar is dat de afgelopen maand erg heftig is geweest en absoluut overmacht. Als ik er ook maar enigszins aan had getwijfeld had ik beide boekjes gewoon meegenomen. Ze heeft mij verzekert nu weer mee te kunnen doen dus daar ga ik voor nu gewoon van uit. Beetje uit gaan van het goede in de mens dames;)

11. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Sowieso wel uitgaan van het goede van de mens maar ik snap lexie wel omdat ik ook in dat andere groepje zit en dus ook mijn boekje opnieuw heb moeten maken. Maar goed, hopen dat het beter met haar gaat want dat is toch wel het belangrijkste!

12. Within

Within Niet meer actief

Ik heb het boekje weer binnen! Zo zie je de postbode ook elke dag xD

13. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Nou ja in dit geval worden alle boekjes nog gewoon verzonden. Mocht het sternenkind toch niet lukken kan ik ze alsnog bij haar ophalen. Als de post ook mee blijft werken komt het helemaal goed.

Wat ik trouwens wel jammer vind is dat je een heleboel pagina's nooit tezien krijgt die de anderen van dit clubje gemaakt hebben. Is het misschien een idee om online iets te maken waar we dan van iedereen wat foto's op kunnen zetten zodat je elkaars werk ook echt kan bewonderen?

14. mamma van stef

Jan 27, 2008
    957
    0
    0
    Ik vind dat een leuk idee alleen graag nadat iedereen haar eigen boekje weer terug heeft. Ik vind de verassing zo leuk namelijk

15. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Dat lijkt me een prima idee

16. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ik kreeg geld terug ivm chronisch ziekzijn en toen heb ik mezelf verwend, ik heb een Big Shot gekocht, zo'n stans/embossmachine en ik ben me er toch blij mee. Echt supergaaf. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Dochterlief heeft er ook plezier van, want die knutselt ook graag mee met de stansjes ;) Echt helemaal te gek.

17. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    sorry voor mijn eerdere negativiteit maar zoals Siepie ook al aangaf, dat komt vooral door diegene in het andere groepje. Die riep dus ook steeds dat ze wel weer mee ging doen, maar uiteindelijk dus 3 boekjes weg. En dat baal je flink.
    Naturlijk hoop ik ook dat het goed gaat met Sternenkind dat is het allerbelangrijkste.

18. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ja wel pas als iedereen het boekje weer heeft mar dan kunnen we nog wat meer van elkaar zien. Lijkt me erg leuk.

Wauw een bigshot gaaf hoor. Heb er ook wel eens over gedacht zo'n soort apparaat maar vind ze echt te duur en denk dat ik er toch niet zoveel mee zou doen. Leuk is dat he om samen met je kind te knutselen. Hier houden ze er ook erg van. Soms ligt de hele tafel vol met allerlei materialen en papieren.

19. Tinkerbel80

@Lexie, Ja die is cool! Heb hem mezelf, 2 maanden terug ofzo, ook cadeau gedaan. Erg leuk! Welke stansjes heb jij erbij gekocht?

20. Tinkerbel80

Mag dat dan wel een online iets zijn wat alleen zichtbaar is voor ons groepje? Dus niet hier als het kan.

Share This Page