RR Notebook 2

Discussion in 'Algemene clubs' started by Majel24, Aug 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Prive lijkt me dan ook prettiger als ik eerlijk ben.

Ik heb een cricutj (of hoe je het ook schrijft) ook erg leuk!

2. Within

Within Niet meer actief

Mijn man heeft het boekje vanavond alsnog weggebracht, lief van hem! Met een lief kaartje voor sternenkind erbij.

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Oja de cricut is ook gaaf, heb ik destijds toen hij net nieuw uitkwam ook regelmatig bij staan kwijlen hahahaha

Ik heb een aantal stansjes bij de boekenvoordeel gekocht, daar waren ze voordeliger en net zo goed. wat sets met oa stempelomranding, gewone leuke lijstjes met bloemetjes. Losse bloemetjes, losse knopen, naaimachine met garenklos, aantal embossfolders, (waren allemaal 30% korting bij boekenvoordeel dus ongeveer 2 euro voor betaald per stuk!!!) Oja en een paar malletjes met tagsachtige uitdrukken. Eigenlijk veels te gek gedaan, maar ja als je eenmaal begint is de verleiding heel groot hahaha
    Maar goed vanaf nu dus ook terug te zien in de boekjes. Ik hoop hierna nog een ronde RR te gaan doen, dus dan kan ik mn lol op.

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    en welke heb jij zoal?

5. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Ik heb die cricut trouwens wel van mp en ik heb de kleine. Die dingen zijn zo duur!

6. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Zal eens kijken of het ergens privé kan die foto's.. Word vervolgd.

7. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

@Lexie: Hier jammer genoeg geen boekenvoordeel in de buurt. Ik heb wat emboss folders en stansjes van Tim Holtz. Wel wat prijzig helaas maar ze zijn o zo leuk :D Ach, af en toe mag je jezelf best eens verwennen toch?

8. Tinkerbel80

@Siepie, Ja die cricut lijkt mij ook zo leuk. Die heb je ook voor de taartenhobby, daar kende ik hem in eerste instantie van. Ja, prijzig zijn ze zeker maar als je hem vaak genoeg gebruikt dan is het de aanschaf wel waard.

9. Within

Within Niet meer actief

Even een clubje aanmaken en die besloten zetten. Kunnen we allemaal foto's posten

10. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ja of op flickr ofzo misschien? photobucket?

11. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Zijn hier in dit groepje nog ladies die nog een ronde willen doen hierna?

12. Within

Within Niet meer actief

Ik zelf niet :) vind het heel erg leuk om te doen maar ga het de komende tijd zo druk krijgen dat ik even oversla

13. Tinkerbel80

Ik sla voor nu ook over. Wil nog wel een keer maar dan niet meer via hier. Liever via de Round Robin site zelf.

14. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Hmm wanneer wil je een volgende ronde beginnen dan?
    @tinkerbel we kunnen ook met degenen die willen verhuizen naar het rr forum. Lijkt me wel leuk om dan met andere dames een ronde te doen ( in ieder geval een paar anderen). Anders word het misschien wel teveel van hetzelfde.

15. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Als het goed is heeft iedereen een uitnodiging voor de rr2 club. Deze is besloten dus geplaatste foto's kan niemand zien die geen lid is.

16. Tinkerbel80

@Majel, Ja, kan ook. Al heb ik wel even tijd nodig om in ons nieuwe ritme te komen straks dus ik start niet gelijk. Denk dat het dan helemaal chaos word hier.

Heb de besloten club gevonden :)

17. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Dat denk ik ook ja dat dat teveel van het goede word. Je hoeft ook nog maar heel even joh. Je kan die kleine al bijna in je armen houden.

18. siepie

siepie Fanatiek lid

Apr 28, 2010
    3,424
    3
    38
    Ik wil nog wel een ronde meedoen maar heb niet perse de behoefte om naar een ander forum te gaan. Vind dit eigenlijk wel genoeg. Maar goed, wie weet.... zal ook even kijken naar de club. Kan je ook foto s plaatsen met telefoon? Of tablet? Ik heb geen pc.

19. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Ja het is idd wel de bedoeling dat de groep wel een nieuwe samenstelling krijgt, niet geheel dezelfde groepen weer. Maar wie weet een paar van hier een paar van groep 1 en een paar v groep 3 ofzo.
    Enneh wanneer? Nou zodra deze 2 af zijn? of in ieder geval dat 1 vd 2 afgelopen zijn.
    Heb de moleskines alweer liggen, dus maakt mij niet uit hahahaha

20. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    ow en ik heb ook de groep gevonden bij de clubs.

Share This Page