Snap niet dat er niet gewoon even gezegd kan worden of het boekje wel of niet op de juiste dag op de post is gegaan. Blijf me er over verbazen.
Had mijn boekje ook al opgestuurd willen hebben lexie maar ben hartstikke ziek geweest deze week. Begin nu weer een beetje op te knappen dus hij komt zo snel mogelijk jou kant op.
Ik ben het helemaal kwijt, krijg ik em van jou dan? Ik stuur toch juist altijd naar jou toe ipv andersom? Vervelend dat je zo ziek bent geweest, ik heb vorig week ook buikgriep gehad, ook zo naar.
Ik heb even teruggelezen, maar begrijpd at ik er nog 1 van sternenkind moet krijgen en nog 1 via jou, majel. Oké, duidelijk. Ik wacht het af.
Ja zo zit het lexie. Heb vandaag flink wat kunnen doen en heb het bijna af. Als het lukt gaat het boekje dinsdag op de bus naar jou. Siepie ik kwam er achter dat sternenkind geen pagina's in jou boekje gevuld heeft. Heb haar gemaild of ze dat nog wil doen maar geen antwoord nog gehad...
Nou Siepie als je het leuk vindt, maak ik dat boekje voorje vol (tenzij Sternenkind die nog wil doen natuurlijk)
Maar tinkerbel het ook nog geen boekje ontvangen ( mijn boekje ) weet iemand of deze wel is verstuurd?