Hallo dames, Ik kom weer eens bij jullie spieken! (RR03 ben ik van) Hoe is het bij jullie gegaan? Jullie zitten alweer in de laatste ronde zie ik...spannend!!! Ik ben erg benieuwd naar al jullie reacties op het volledige boekje. Hoe is jullie round robin gegaan? De laatste verzendronde (ronde 3) is bij ons in halverwege november geweest en er is een uitvaller geweest die flink de boel op stelten heeft gezet bij ons. Erg jammer aangezien ze drie boekjes in bezit heeft en nog steeds niet verstuurd heeft. We proberen de draad weer op te pakken dus ik ben benieuwd hoe het nu verder zal gaan. We hebben allemaal nog een half boekje te vullen. Overigens mocht er iemand interesse hebben om haar plek in te nemen, we hebben voor vier rondes dus nog n gaatje vrij Hier zit dan alleen geen boekje aan verbonden (of 'n halve) grts Jinne
Hey Jinne, ik dacht al jij hoort toch bij het andere groepje hahaha. Gezellig dat je even komt buurten
Hey Majel, ik wilde nog even zeggen dat jij hele leuke dingen maakt! Ik had nog niets van jou gezien, omdat je na mij komt, maar nu in het boekje van Siepie kon ik het zien. Echt heel leuk. Trouwens ben wel heel benieuwd wat Sieppie van dr boekje vindt. Ik vond hem erg mooi in ieder geval en wordt alleen maar nieuwsgieriger naar mijn eigen haha
Bij track en trace krijg ik de melding zending vertraagd en dat ie maandagochtend wordt aangeboden 3SKABA436978373
Oké. Wil je de code in de gaten houden? Er word de laatste tijd regelmatig wat op een ander adres bezorgd zonder briefje in de bus. ...
Huh is jou boekje weg? Hoe zit dat dan? @lexie thanks, doe mijn best. Heb jij trouwens al wat van sternenkind mogen ontvangen? @jinne balen dat er iemand in jullie groepje zit die niks meer laat horen maar nog wel 3 boekjes heeft. Heeft ze ook niks meer laten horen?
Nou er werd gezegd dat het zaterdag is opgestuurd naar tinkerbel , die heeft nog niks ontvangen... Zowieso is het bijna haar uitgerekende datum, en heel terecht staat je hoofd wel naar iets anders als je net bevallen bent! Ik baal er gewoon van dat mensen zich niet aan de afgesproken data houden, waardoor nu tinkerbel in de knoei komt, en de roundrobin niet voor iedereen op een leuke manier afgerond kan worden. Inderdaad liep het in het begin al allemaal niet lekker, maar we hebben toch allemaal gelezen wat zo,n beetje de voorwaarden waren om mee te doen? Nu is mijn boekje dus kwijt, zou iemand aan fuchsia de track en tracé code kunnen vragen, dan weten we iets meer...
Ik zou er niet meteen vanuit gaan dat ie kwijt is hoor. De post word trager en trager en zal me ook niks verbazen als het boekje wat later op depots is gegaan. Ik vind het ook jammer dat het zo gaat en eerlijk gezegd verbaasd het me ook wel een beetje. Je begint niet aan zo'n project als je er niet voor de volle 100% aan mee wil of kan doen. Natuurlijk kan er soms wel sprake zijn van overmacht. Ik baal er ook wel flink van hoor, voel me toch een beetje verantwoordelijk overal voor en doe mijn best om alles zo goed mogelijk te regelen. Helaas zijn het allemaal onbekenden online en weet je dus niet wat voor vlees je in de kuip hebt zogezegd. @jinne. Zijn er in jullie groepje nog mensen die nog een boekje willen maken? Weet iemand hoe het groep 1 is vergaan?
Het andere groepje is echt drama ook. Echt niet leuk zo. Ik wil graag nog een ronde doen maar dan wel met een strak schema, wat opdrachtjes erin voor de leuk en alleen mensen die echt willen....
Wie heeft er ook al weer contact met fuchsia, zodat er een track and tracé code gevraagd kan worden? Dan weten we in ieder geval meer, en of hij kwijt is of niet...
zoals ik dus Ik doe weer mee heur! Ik vraag Fuchsia weer even. En ee ik heb nog steeds niets ontvangen, ander had ik dat meteen gemeld. De laatste is via jou gekomen Majel. En die is nu onderweg naar Siepie dus.
Chips kan ik weer naar Nijmegen. Ik wil ook wel weer meedoen voor een volgend boekje maar misschien kunnen we dan een beetje mensen husselen van deze en ande groepje(s)? Wie zitten er ook alweer n het eerste groepje?
ja best joh dan zien we wel met hoeveel we uitkomen. Dan kunnen we er altijd nog meerdere groepen van maken als er meer dan 8 dames zich melden