Tinkerbel, wel wat maar niet alles hoor! Heb al heel lang niks meer gekocht ook. Maar leuk spul he?! @majel, dank je!!!
Nou dat wou ik eigenlijk van je weten Is het leuk spul? Raad je het aan? Vind het er namelijk zo leuk uit zien.
De inkt, distress inkt, is echt super! Embossing poeder is ook leuk maar heel veel werk en ook wel prijzig, heb je heatingtool nodig ook.
Tim holtz is wel echt super spul om mee te werken. Ook de kleuren zijn over het algemeen erg mooi. Helaas is de prijs wat minder maar je doet er wel erg lang mee.
Zag ook iets over die speciale stiften van tim Holtz. Ook al zo gaaf. Jammer dat ik op het moment niet zo rijk ben haha
Even een paar uurtjes gewerkt. Majel, ik mail je zo gegevens door! Het is dat het nu te donker is anders was ik nog even aan de gang gegaan
Jawel, maar geen goede combi met de achterdeur die open staat. Muggen en ik gaan niet samen, ik reageer er allergisch op..
Nou inderdaad, maar als iedereen zijn boekje eerder af heeft kunnen we wat mij betreft ook eerder beginnen. Volgende week maandag nog maar eens peilen hoever iedereen is.
Nog twee daagjes werken en dan vakantie! (dus nog even bikkelen) Dan kan ook ik er meer aandacht en tijd aan besteden, kan niet wachten..
Mijn boekjes zouden vandaag aankomen maar komen vrijdag pas. Blijkbaar heeft bol het ineens druk met de boekjes
Ik kan nu al vertellen dat ik dat niet gaat redden... Ik moet vanaf morgen tot volgende week woensdag werken en heb nog geen boekje in huis.... Voor mij graag echt 8 september , wil er wel mijn best op kunnen doen sorry !