Het boekje bij fuchsia vandaan is op zaterdag 12 jan op de post gegaan. En ze zegt zelf dat ze ook al eenpoosje op bepaalde post wacht. Dus ik denk dat het toch postnl is die vertraagd is. Hij is per brievenbuspost verzonden, opengeslagen zeg maar.
Het was ook lastig om er nog iets een beetje fatsoenlijk in te plakken vond ik. Ziet er wel super uit zo'n vol boekje.
Wil jullie even laten weten dat ik afgelopen donderdag bevallen ben van onze dochter. We mochten vandaag pas het ziekenhuis verlaten, omdat ze dysmatuur is. Alles gaat goed en zijn lekker aan het genieten. @mamavanstef: als ik jou boekje binnen heb dan zorg ik echt dat hij zo snel mogelijk naar jou toe komt gevult en wel. Zal zo even vragen of hij er is, want heb de post nog niet gezien.
Gefeliciteerd met je dochter! Hoe heet ze? Is alles goed gegaan? Neem je tijd, neem jou niks kwalijk hoor!
@mamavanstef, ze heet tessa. Je boekje is veilig hoor, heb hem binnen. Ga er zsm mee aan de slag. Laten we het zo zeggen, het is voorbij! Ze ligt lekker te knorren in haar bedje
Wat een mooie naam! Ben blij dat mijn boekje binnen is, maar denk nu eerst aan jezelf en je gezinnetje! Geniet lekker van elkaar!
Idd een te laag geboortegewicht. Ik ben bevallen met 39+3 maar zij lag op groei van 36 weken en een nog lager gewicht dan wat daarbij hoort. We mochten ook pas het ziekenhuis verlaten op het moment dat ze zagen dat ze in gewicht aan kwam. Allemaal door een defect in de placenta. Ze stopte met groeien maar nu doet ze het super goed en het is echt een super zoet meisje.