Laatste 2 controles kwamen ze daar achter. Afgelopen controle was ze nog steeds niet gegroeit en toen had ik gelukkig al ontsluiting dus toen ben ik gestript en alles begon toen gelijk. Ze was klaar om te komen. We dachten alleen wel dat ze wat zwaarder zou zijn, zo rond de 3 kilo. Ze komt nu gelukkig goed aan dus gaat helemaal in orde komen.
ladies, als het goed is moet ik nog in 1 boekje werken. Klopt dit? En zo ja wanneer kan ik dat boekje tegemoet zien???
Denk dat dat weinig zin heeft. Heb haar al weer 2 mailtjes gestuurd en niks gehoor. Wil er binnenkort weer langs om ze op te halen. Weet alleen niet dat deze week gaat lukken aangezien de oudste morgen 5 word en we vrijdag en zaterdag feest hebben.
@Mama van stef: Gezinnetje gaat goed. Met mezelf wat minder. De ene na de andere gezondheidsklacht. Echt waardeloos. Nu zit ik fijn aan de antibiotica voor een blaasontsteking en aankomende maandag krijgt ik een colonscopie. Heb hoogstwaarschijnlijk culitis ulserosa. Is op komen zetten in de laatste paar weken van de zwangerschap. Hopelijk is dat niet de oorzaak van Tessa haar groeiachterstand.
Pfff erg vervelend. Kijk ik wist van te voren dat ik mijn boekje later zou krijgen... Maar als je gewoon op gerekend had, dan had het al een paar weken binnen moeten zijn, erg vervelend! Heb daar geen goed woord voor over eerlijk gezegd! Iedereen doet zo zij uiterste best en dan wordt het zo verpest! Ik hoop dat je het snel mag ontvangen!
Ik had het ook gewoon kunnen halen ruim voor mijn bevalling. Ik heb geen 1 ronde mijn boekje op tijd gekregen. Dat alles alleen maar aan de post ligt dat geloof ik dus echt niet meer. Toch regelmatig datums van stempels op de envelop gezien dat ik echt denk die kan nooit een week bij de post gelegen hebben.
Nee precies, en jij hebt ondanks je het altijd te laat kreeg, bijna wel altijd op tijd verzonden dus in kortere tijd gedaan! Heel jammer dit hoor!
Majel van harte met je kindje, ben je al een beetje bijgekomen van het feesten? Wat is je plan met betrekking tot de boekjes?
Ligt iedereen met griep op de bank ofzo? Wat rustig hier. Hoe staan de zaken ervoor? Wordt er al weer verzonden of heeft iemand zn volle boekje inmiddels ontvangen na Siepie?
Ik had mijn boekje verzonden zoals afgesproken , mijn boekje heb ik nog niet terug... Dat is begrijpelijk, natuurlijk niet echt leuk maar ja ... Ik moet zeggen dat ik wel teleurgesteld ben hoor want er hebben meer mensen nog geen boekje als wel! Erg jammer