Wanneer was de laatste verzenddatum? @Mamma van stef: Ik doe mijn best om jou boekje de 15de te gaan posten. Ben wel bezig in je boekje maar gaat iets minder snel dan gehoopt. Kleine baby's voelen het blijkbaar aan als mama even wat voor haar zelf wil doen
ow ddat zou gaaf zijn, Majel! Wel balen dat het zo moet lopen en jij er zo extra werk van hebt Maar ben toch stiekum ook wel blij dat jij in die gelegenheid bent.
Dat hoekje waar we foto's zouden plaatsen, waar staat dat ook alweer? Kan het niet meer vinden hoe ik daar kom. Edit: Heb het gevonden. Dacht misschien dat daar iemand al iets gepost had.
Helaas niet gelukt dit weekend maar vrijdag moeten we in Nijmegen zijn en dan ga ik er even langs. Sorry dat het allemaal niet eerder is gelukt. Wie heeft verder het boekje al retour?
Ik heb mijn boekje binnen! en wat is hij leuk geworden! Dank jullie allemaal voor de ontzettende leuke creaties!
Leuk Tinker! Ben benieuwd naar je foto's En Majel ik wacht het af, die paar dagen kunnen er dan ook wel bij hoor
Jaaaa het boekje is binnen, ik ben echt dolblij! Hij is fantastisch ! Dank jullie wel voor al jullie prachtige creaties!
Gister geweest en helaas niemand thuis. Als het lukt ga ik morgen nog een keer. Fijn dat de meesten het boekje retour hebben!
Oké, dank voor je moeite alvast. Majel, als mijn boekje nog niet vol blijkt te zijn, voel jij er dan voor om deze verder te vullen? Ik zou het zo leuk vinden om ook een vol boekje te ontvangen. Als je het niet ziet zitten, moet je het ook gewoon zeggen hoor. Zou het echt superleuk vinden. Als er nog boekjes van anderen zijn waarin extra gedaan moet worden (ivm uitval sternenkind), wil ik dat ook wel doen.
Ik ga zo nog eens langs. Is ze er niet gooi ik een briefje in de bus met verzoek beide boekjes naar lexie op te sturen of mij te bellen/mailen. Hoop dat ze er is want ben er klaar mee en is toch elke keer bijna half uur rijden. Tuurlijk wil ik wel wat pagina's nog in jou boekje maken. Als ik ze zo mee kan nemen stuur ik je alleen mijn boekje toe en anders moeten we maar even kijken hoe we doen oké?
Nou net terug en ze was thuis. Ze vertelde dat ze de boekjes gister op de bus heeft gedaan naar lexie. Ze was alleen vergeten dit even te laten weten. Ben dus voor niks weer helemaal daar heen gereden. Beetje jammer..... Lexie laat je het weten als je ze hebt? Weet alleen niet of ze ook gevult zijn door haar.
Oke, nou ja maar hopen dat ze idd onderweg zijn. Dan zie ik wel hoe vol ze zijn idd. Zou mooi zijn als ze wel haar "taak" had volbracht. Beetje jammer idd dat je voor nop gereden bent nu. IK waardeer het wel heel heel erg, hopelijk verzacht dat iets. Gaat het nu om 2 boekjes dan? Die van jou en die van mij? Of nog een derde? IK ben het even kwijt
Thanks (-: Als het goed is krijg je 2 boekjes. Ben erg benieuwd tot hoever ze gevuld zijn. Zit jij nu ook op het rr forum? Zat te kijken of ik me ergens bij een groepje aan kon sluiten maar helaas alles vol, maar kwam volgens mij ergens jou naam tegen.