Vind het eigenlijk niet zo leuk om te lezen dat jullie daar dingen gaan vertellen die er hier mis zijn gegaan.
Ik ga zo even foto's maken van mijn boekje en ze in ons besloten clubje neerzetten. Edit: Er staat een kleine collage in ons hoekje.
Want? Er werd naar gevraagd, ik heb geen namen genoemd en geen vingers gewezen. Alleen maar wat er is voorgevallen. Ik heb er verder ook absoluut niks mee bedoelt. Ga even kijken naar de foto's.
Vandaag weer niets. Je weet zeker niet of het per pakketpost of brievenbuspost gegaan is? NOu misschien morgen dan, ik wacht af
Geen idee hoe het verstuurd is. Denk pakketpost want lijkt me dat 2 boekjes nooit door de brievenbus passen.
Nou dat dacht ik ook, maar kan ook 2 boekjes open versturen, dan is het wellicht nog te doen. Apart van elkaar.
kun jij beter inschatten dan mij, jij hebt haar persoonlijk gesproken. Ik durf het niet te zeggen. Maar als het boekje al sinds zaterdag op de post is, doet ie er wel verrekte lang over. Maar goed ook dat hebben we al vaker meegemaakt, dus tja. Ik wacht maar af...
Ik kan me eik ook niet voorstellen dat ze er om zou liegen. Ze weet immers dat jij weet waar haar huis woont Dus dat je dan gewoon weer aan de deur zou komen. Dan heeft het dus geen zin om er over te liegen.
Nee nog steeds niets en heb er behoorlijk de balen van. Wees dan gewoon eerlijk en geef de boekjes mee als er iemand voor je aan de deur staat. Of laat tenminste nu iets horen over hoe je het verzonden hebt, zodat we er achteraan kunnen. (tracktracecode wellicht???) BAH