En Majel als je toch het adres doorspeelt naar mamavan Stef zodat zij nog een poging kan wagen? Ik bedoel in een ander groepje waar ik meedoe zijn alle adressen naar iedereen gestuurt, dus dit ene adresje kan dan ook geen kwaad, lijkt me. Als ze bezwaar heeft, heeft ze pech, had ze de boekjes maar op moeten sturen of wat laten horen. Vind ik
ja uiteraard, Ik heb majel nog een keer benadert om toch te overwegen het adres naar jou door te spelen, maar nog ggeen reactie daarop ontvangen.
Ik vind het zo vervelend voor jullie, Ik ben best bereid nog een keer voor jullie een boekje te vullen, zodat jullie ook iets moois hebben!
yep ik wil liever ook mn eigen boekje terug, die is al nagenoeg vol, als het goed is. Vind het wel lief aangeboden, dat dan weer wel
Zou ik van iedereen de foto's doorgemaild kunnen krijgen van wat je gemaakt hebt in mijn boekje? Zo heb ik tenminste nog iets.... PB me voor mn mailadres.
Wil even laten weten dat ik inmiddels 2 x heb aangebeld , maar helaas deed er beide keren niemand open!
@Lexie, Op welke plek in de lijst stond jij ook alweer? Welk nummer? Ik ben een deel van mijn foto's kwijt en ik weet niet meer van wie wat is. Volgens mij heb ik het nog van Majel en van nog iemand. Naam beginnend met een E maar weet dus niet wie dat is.
Ik weet niet waarom ze niet thuis is. ik heb het wel 2 x geprobeerd, wel overdag omdat ik nachtblind ben ga ik liever savonds niet rijden. Ik heb het gecombineerd met werkbijeenkomsten die ik heb, zodat ik al in de buurt was.
Heel erg lief dat je het geprobeert hebt. Misschien wil je als je er nog een keer in de buurt bent een briefje in de bus doen? Wellicht doet dan nog wat.