Ik ga hier morgen even bij de boekhandel kijken voor die boekjes. ik heb nog een paar dagen vakantie en wil die wel goed benutten. Ik zal eens kijken of ik een foto kan maken van mijn action aankopen....
even een vraagje... ik photoshop erg graag.. Vinden jullie het ook goed dat ik iets moois maak in photoshop en dat in jullie boekje verwerk? dus iets maak in photoshop en dit afdruk en in het boekje plak en wat pimp met materialen?
Mij lijkt het juist erg leuk, maar alles mag toch? Daar zijn toch geen regels ofzo voor? Een gedeelte van mijn aankopen van vandaag:
leuke spulletjes! ik denk ik vraag het maar, want dan worden de pagina' s die ik maak misschien minder dik omdat er minder laagjes op elkaar zijn... niet dat jullie dat jammer vinden!
Leuke aankopen! Leuk juist via bewerking, ik kan dat namelijk niet En ik ben van de laagjes dus wel leuk voor de afwisseling haha.
mooi, het is iets wat ik graag doe en dat hoort dan ook ene beetje bij mij... en natuurlijk zal ik het ook aanvullen met andere dingen... vind dat veel te leuk!
@Mama van stef, wat een goed idee van jou. misschien doe ik dat ook wel. Werk zelf met paint shop pro en kom om in de digi scrap kitjes. @Majel, Wat een leuke spulletjes! en bedankt voor de link, staan leuke dingen tussen.
Ik heb morgen mijn boekjes binnen! Heb de bevestiging van de nieuwe site al gehad dat ze verzonden zijn. Ga nu bol.com annuleren.
Ik kijk morgen even in de winkel of ze hier de boekjes hebben. Ik laat je dus morgen even weten of ik nog een boekje nodig heb. Is dat goed?
Mochten jullie nog wat scrapspulletjes online willen aanschaffen, de scrapotheek heeft alles in de uitverkoop. Heb mezelf net getrakteerd op de distress inkt en allemaal leuke stempels en wat andere leuke spulletjes om erbij te plakken Ga zo het dorp in naar de action, xenos en bruna.