Jippie we zijn bijna aan het einde van de nasleep van ons prematuur meisje, want ze loopt!!!! Afgelopen maandag laatste keer huisfysio gekregen nu alleen het ziekenhuis nog bellen voor laatste keer KA en dan kan alles weer gewoon "normaal" gaan Stiekem ben ik wel blij dat alles gewoon gegaan is zoals het moest want het is toch steeds afwachten. Maar nu ze loopt ben ik wel heeeeeeel erg blij. Ook kunnen we nu grote meisjes kleren gaan shoppen die geen slijtplekken bij dr knieetjes gaan krijgen Stiekem is het ook wel een klein beetje verdrietig hoor mijn babymeisje is echt helemaal niet meer. Dus ook dat tijdperk is nu echt voorgoed voorbij
Wat is dat toch heerlijk he . Nu gaat het helemaal snel. Voor je het weet klets ze je oren van je hoofd
Wat een goed nieuws! Wij zitten er ook dichtbij, al zijn wij de stempel 'prematuur' eigenlijk al een tijdje kwijt. Simone loopt al best netjes aan de hand en soms staat ze heel even los. Heerlijk als ze het zo goed doen he Zondag is ze gecorrigeerd een jaar en dan wordt mijn vader 60. Kunnen we haar weer trots aan de hele familie laten zien!! Heb er al helemaal zin in. Voor sommige van die mensen is dat alweer een jaar geleden....