Welke slaapzak kindje 1,5 is goed warm?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sproettie, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Welke slaapzak kunnen jullie mij aanraden voor een dreumes van 1,5? ik wil er minstens nog een half jaar mee kunnen doen eigenlijk.. ik las over de packabag die zijn vrij prijzig.. zijn die echt wat ze beloven?

Graag tips!

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hier een Puckabag.
    Moet zeggen dat ik geen seconde spijt heb gehad van de zak.
    Ze ligt er altijd lekker warm in, zeker sinds het koud is en hij blijft mooi waardoor ik hem straks ook voor haar zusje kan gebruiken.
    Wel hebben de wantjes geen nut meer bij mijn 18 maanden oude dochter want haar armpjes zijn wel uit de mouwtjes gegroeit inmiddels, maar ik moet zeggen dat ze die ook nu niet mist.

3. evelientjuhh

evelientjuhh Actief lid

25 apr 2011
    131
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook de puckabag, echt ideaal!
    Ook wij gebruiken de wantjes niet, maar hij is zonder ook echt warm genoeg! Onze tweede gaat er straks ook lekker in... Hij is inderdaad vrij prijzig. Wij gebruiken hem al wel vanaf een half jaar dus hij zit er al wel langer in!

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik ben laatst in elke winkel geweest waar ze slaapzakken verkopen en kon niks vinden. Mijn moeder zei kom laten we naar de wibra gaan en ja hoor een hele lekkere warme slaapzak voor maar 10 euro en maat 110 dus kan nog heel lang mee! dikke aanrader dus

5. kimski

kimski Niet meer actief

Slaapzak van lodger, echt heel erg tevreden over!

6. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Ik heb er laatst een van de prenatal gekocht. Twijfelde in eerste instantie want hij lijkt niet echt heel dik. Maar er zitten wel mouwen aan en wordt echt verkocht als winterslaapzak. Toch maar uitgeprobeerd en hij houdt mijn dochter heel goed warm! Ze ligt er nu nog met een nachthemd in dus blote beentjes en voelt heerlijk warm in de ochtend. Is tussen de 17 en 18 graden op haar kamer.
    Heb er ook 1 van de hema die lijkt een stuk dikker, maar volgens mij houdt ie haar minder warm.

7. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
  8. Mauzelino

Mauzelino Actief lid

5 sep 2011
    151
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb er 1 van de Hema met mouwen en die houdt mijn zoontje heerlijk warm! Ondanks dat het koud is in zijn slaapkamertje, zo'n 14 graden.

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Ik heb nog nooit zo'n warme slaapzak gevonden als de winter slaapzak van de wibra geweldig!

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Combisleeper +1 jaar.

11. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Ik ben ook fan van de slaapzak van de Wibra! En die van de Hema is ook prima!

12. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    precies en die kosten ook geen 100 euro ;)

13. angel229

angel229 Niet meer actief

Die van de wibra zijn inderdaad fijn! Verder heb ik er een paar van de prenatal.

14. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    ik heb er van de hema en prenatal met mouwen, beide even goed. Ik doe er altijd nog een dun deken overheen, maar het is dan ook erg koud snachts in de kamer

15. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb een van HEMA met mouwen maar die heeft ze er nu nog niet eens aan. verder trek ik haar een pyjama aan, ze heeft het volgens mij niet koud. Op haar kamer is het 17 graden ofzo denk ik. De verwarming staat nooit aan daar.

16. GoodLife

GoodLife Niet meer actief

Ik heb een super fijne van de hema. er is er maar één van en dat is een grijs met donkerblauwe horizontale strepen, je voelt het ook meteen hoe lekker warm en dik ze zijn. Maar heel vaak uitverkocht. Echt een aanrader!

17. lux

lux Actief lid

16 apr 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een enorme fan van de puckabag! Het is inderdaad prijzig (heb daarom eerst ook getwijfeld), maar:
    - hij is echt heel wat warmer dan die van Hema (ook de dikke)
    - heb vorig jaar drie winterslaapzakken van de Hema gekocht, telkens ging er iets stuk (2x de rits, het stof, ...), en aan de puckabag scheelt nog steeds niets
    - je kan de puckabag in elk seizoen gebruiken, scheelt toch ook al in aankopen!

18. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Wibra en Hema.

19. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik heb er een paar van de wibra en van de prenatal die zijn heerlijk warm

20. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    hema en prental waren zelf met 2 dekens hier niet warm genoeg, nu alleen in de combisleeper en ze is veel warmer dus ik ben echt om

Deel Deze Pagina