Welke slaapzak kunnen jullie mij aanraden voor een dreumes van 1,5? ik wil er minstens nog een half jaar mee kunnen doen eigenlijk.. ik las over de packabag die zijn vrij prijzig.. zijn die echt wat ze beloven? Graag tips!
Hier een Puckabag. Moet zeggen dat ik geen seconde spijt heb gehad van de zak. Ze ligt er altijd lekker warm in, zeker sinds het koud is en hij blijft mooi waardoor ik hem straks ook voor haar zusje kan gebruiken. Wel hebben de wantjes geen nut meer bij mijn 18 maanden oude dochter want haar armpjes zijn wel uit de mouwtjes gegroeit inmiddels, maar ik moet zeggen dat ze die ook nu niet mist.
Hier ook de puckabag, echt ideaal! Ook wij gebruiken de wantjes niet, maar hij is zonder ook echt warm genoeg! Onze tweede gaat er straks ook lekker in... Hij is inderdaad vrij prijzig. Wij gebruiken hem al wel vanaf een half jaar dus hij zit er al wel langer in!
Ik ben laatst in elke winkel geweest waar ze slaapzakken verkopen en kon niks vinden. Mijn moeder zei kom laten we naar de wibra gaan en ja hoor een hele lekkere warme slaapzak voor maar 10 euro en maat 110 dus kan nog heel lang mee! dikke aanrader dus
Ik heb er laatst een van de prenatal gekocht. Twijfelde in eerste instantie want hij lijkt niet echt heel dik. Maar er zitten wel mouwen aan en wordt echt verkocht als winterslaapzak. Toch maar uitgeprobeerd en hij houdt mijn dochter heel goed warm! Ze ligt er nu nog met een nachthemd in dus blote beentjes en voelt heerlijk warm in de ochtend. Is tussen de 17 en 18 graden op haar kamer. Heb er ook 1 van de hema die lijkt een stuk dikker, maar volgens mij houdt ie haar minder warm.
Ik heb net een combisleeper gekocht, ze lag eerst een een dikke slaapzak van d ehema met 2 dekens en nu alleen in deze zonder de mouwen eraan en ze blijft lekker warm. ik heb hem nieuw via MP bij deze mevrouw weg, ze heeft een partij opgekocht en ze zitten nog nieuw in verpakking Marktplaats.nl - !! NIEUWE COMBI SLEEPER van LITTLE COMPANY !! - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten
Ik heb er 1 van de Hema met mouwen en die houdt mijn zoontje heerlijk warm! Ondanks dat het koud is in zijn slaapkamertje, zo'n 14 graden.
ik heb er van de hema en prenatal met mouwen, beide even goed. Ik doe er altijd nog een dun deken overheen, maar het is dan ook erg koud snachts in de kamer
Ik heb een van HEMA met mouwen maar die heeft ze er nu nog niet eens aan. verder trek ik haar een pyjama aan, ze heeft het volgens mij niet koud. Op haar kamer is het 17 graden ofzo denk ik. De verwarming staat nooit aan daar.
Ik heb een super fijne van de hema. er is er maar één van en dat is een grijs met donkerblauwe horizontale strepen, je voelt het ook meteen hoe lekker warm en dik ze zijn. Maar heel vaak uitverkocht. Echt een aanrader!
Hier ook een enorme fan van de puckabag! Het is inderdaad prijzig (heb daarom eerst ook getwijfeld), maar: - hij is echt heel wat warmer dan die van Hema (ook de dikke) - heb vorig jaar drie winterslaapzakken van de Hema gekocht, telkens ging er iets stuk (2x de rits, het stof, ...), en aan de puckabag scheelt nog steeds niets - je kan de puckabag in elk seizoen gebruiken, scheelt toch ook al in aankopen!
hema en prental waren zelf met 2 dekens hier niet warm genoeg, nu alleen in de combisleeper en ze is veel warmer dus ik ben echt om