Rs virus - bronchitis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Froetsel, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hallo mama's
    Ik zit met het volgende mijn zoontje is met 2-3 maanden opgenomen geweest vanwege rs virus hij heeft 8 dagen in t ziekenhuis gelegen waArvan 7 aan de zuurstof
    Sindsdien is is altijd wel verkouden en zodra hij t goed te oakken heeft is hij gelijk benauwd. Zware ademhaling en z'n tong steekt uit ( is dit normaal? )

Me broer heeft zelf ook bronchitis en die zei dat ik het eens moet laten onderzoeken omdat hij zelf die klachten ook herkend bij hem hij herkend zich zelf erin terug. Merk ook dat hij wat moeilijker te handelen is als die verkouden is

Vroeg me dus af of iemand t herkent ?

2. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Oeps verkeerde hoek!
    Moet verplaats worden na baby dreumes

3. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Je moet naar ha om longen te luisteren. Als het bronchites is moet ab en als dat chronisch is geworden moet je dus elke keer bij verkoudheid: hoesten en zwaar ademen naar ha voor controle longen.
    Is echt geen grapje dat.
    Mijn dochter was verkouden en toen ook hoesten af en toe maandje land bleek dat we net op tijd waren dat astma/bronchites niet chronisch werd. Ha zei dat we elke keer als ze lang hoest etc moeten komen naar haar.

4. Froetsel

Froetsel Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.154
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier hoest meneertje dus niet alleen tenzij zn rs virus.
    Nu is hij geeoon zwaar verkouden en heel benauwd en kortademig

5. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Verplaatst

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Benauwd en kortademig is astmatisch andere woord dat gaat gepaard met bronchites.
    Tis ja als je denk is niets dan is niets maar ik zou zelf naar ha zeker gaan. Als ik twijfel ga ik gewoon ook al is het elke week dat zegt ha zelf dan beter extra elke week longen luisteren dan niet.
    Ik ken gewoon echt erg veel kinderen die dus chronisch bronchites/astma kregen en nu bij elke verkoudheid is het raak en moeten ze aan pompje en dat is alleen omdat ab werd niet op tijd gegeven.
    Toen we dus bij ha waren ze was maandje aan hoesten 5-10x per dag niet meer. En toen zei ha dat het al erg ver verspreid en dat ab zal helpen maar grote kans dat het chronich word dus dat ze bij elke verkoudheud gaat hoesten en zwaar ademen etc. Ze was paar mnd later weer verkouden ook iets hoesten dus gingen naar ha en longen waren schoon en dat verbaasde ga wel ze zei nog dat blijkbaar heeft ze echt supere goede immuunsysteem dat ze dat weerslaat omdat ervoor was echt erg met longen etc dus na haar mening zal het altijd blijven. Maar ging dus goed maar hier als ze zwaar ademt of hoest 1 week gaan we gewoon altijd even op aanraden van ha zelf.

Deel Deze Pagina