Hallo, aangezien een nicht van mijn vriend bijna gaat bevallen, wou ik eens wat aparts cadeau doen ipv alleen kleertjes. ik wou dus schoentjes of slofjes cadeau doen maar als het kindje maat 62/68 draagt. heb geen idéé wat voor maat dat is. en wat een kindje rond die leeftijd lekkerder vind, schoentjes of slofjes?? of alleen sokjes? ik weet het niet iemand idee/ervaring? Mvg. huisje boompje beestje
Vaak gaan deze kleine maten in maanden. Dus 0-6 of 6-12 maanden. Echte schoentjes is niks voor een baby. Van die zachte slofjes van bijv. Boumy, Oxxy en Kiddypads of Babypaws zijn het prettigst. In de zomer zul je ze minder snel aan doen dan ik de winter. Succes!
maar ik zie ook vaak 11cm of 13cm en ook S en M en L maar welke van de 3 heeft een babytje? en nog bedankt voor je antwoord.
Toen mijn dochter klein was, had ze geen slofjes of schoentjes aan. Gewoon sokjes, en al helemaal in de zomer. Het lijkt mij zonde van je geld. Want als je toch slofjes voor zo'n kleintje zou willen geven, dan moet je echt voor de wat 'duurdere' gaan. Slofjes enzo van de HEMA hebben we hier ook gehad, maar die blijven 3 seconden aan de voeten zitten... Qua maten ligt het heel erg aan de voetlengte van je kindje. Mijn dochter heeft nu voetjes van zo'n 12 cm denk ik. Dus daar pas ik de maat dan op aan. Maar zij is al 13 maanden!
die hebben een s je. Maar ik zou geen slofjes halen. Maar dat is mijn mening. Als ik die had gekregen als mijn kindje was geboren had ik ze niet aangetrokken. Ze zijn nog zo klein. Wel sokjes dan.....
Kado's die ik heel leuk vond om te krijgen: * voorleesboek van Jip & Janneke * cd met liedjes * beesten van Lamaze (die vindt ze nu nog het einde!)