We zijn "weer" aan t tobben met de gezondheid/buik v an Dean. Hij had -ondanks - z'n medicatie (Forlax= laxeermiddel) ....bijna 3 dagen geen ontlasting (en de laatste keer was een klei-harde keutel) Er staat al een afspraak voor volgende week gepland bij de poeppoli in Rdam, maar ik vraag me af hoevaak jullie dreumes een "drukje" doet per dag? Liefs Mirre
Ons jochie gemiddeld 1 keer per dag. Geloof dat dat ook redelijk gemiddeld is voor een dreumes die verder normaal eet..
Hier is het wisselend, maar over het algemeen 1 per dag of 1 per 2 dagen, met hier en daar soms een uitzondering ! Succes en sterkte in het ziekenhuis voor de kleine overigens!
Heej Mirre, Heb je je inmiddels al verdiept in de alternatieve geneeswijzen waar ik je onlangs op attent maakte? De problemen van Dean met zijn ontlasting zijn naar alle waarschijnlijk het gevolg van zijn voedselallergieen. Onze oudste dochter Anouk had ook altijd last van obstipatie en toen we er, via bioresonantie, eenmaal achter waren op welke voedingsmiddelen ze reageerde en die weglieten uit haar voedingspatroon, werd haar stoelgang stukken beter (veel regelmatiger en zachter). Ik zou je in elk geval willen aanraden om koemelk en suiker sowieso eens weg te laten en hem een probiotica (goede darmbacterieen), bijvoorbeeld Orthiflor Start, te geven om zijn darmflora op te krikken. Tevens is dat ook heel goed voor zijn weerstand en zijn algehele gezondheid.
1 tot 3 x per dag. Heel soms een dag niet, maar dan kunnen we ons de volgende dag bergen voor de hoeveelheid poep.