ons dochtertje heeft al 1,5 week niet gepoept. ze krijgt vandaag voor de 3e dag lactulose. Na hoelang moet de lactulose werken? en wie herkent dit en wat gedaan?
wat voor voeding geef je? Bij bv is het volgens mij normaal dat ze niet zo vaak poepen. Bij FV is het wel belangrijk en poepen ze het altijd wel 1x in de 2 dagen of iedere dag. heb je al geprobeerd het buikje te masseren? rond de navel?
ze krijgt combi fles en borstvoeding ja hebben al gemasseerd, in badje gedaan je hoort der gewoon drukken maar niks komt eruit en ook veel scheten laten
HAP bellen....... dan weet je ht zeker, met de gezonheid van je kind moet je geen risico nemen of iets degelijks..
Heb je al een thermometer geprobeerd en de beentjes op de borst te leggen? Mijn zoontje had hier in t begin ook vast van, omdat de eerste begin vd ontlasting zo hard was! Wij deden een beetje vasaline rond t gaatje en dan de thermometer er in en beentjes op de borst, hielp hier erg goed!
Hey, Avey had tot een maand of drie ook constant poepproblemen. 1,5 week niet poepen was bij ons zo'n beetje de standaard. Wat wij hebben geprobeerd wat helpt en wat jou kindje misschien ook kan helpen: - Spa blauw + omneo voeding van nutrilon - Thermometer met glijmiddel of pure kokos in het kontje steken - Eventjes rechtop in de wipstoel zetten - regelmatig tijdens het verschonen knietjes omhoog en spelenderwijs fietsbewegingen maken - de natuur gewoon z'n gang laten gaan Succes, ik weet hoe sneu het is als ze daar last van hebben!!