Wat voor kleren aan...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by leonietje24, Nov 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Hoi!

Ik heb een Quinny wandelwagen met een Quinny voetenzak daarin. Nu was ik benieuwd hoe ik Ruben moet kleden met dit weer? Ik doe hem nu een fleecevestje eroverheen met muts en sjaal.. Of zou ik hem de winterjas eronder moeten doen ( is vrij dik ) Waar je toch als moeder mee kunt zitten...:D

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik doe sinds een anderhalve week ofzo idd n winterjasje aan, doe ik zelf nl ook dus.

3. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    de laatste week dat het zo heel koud is heb ik wel het winterjasje aan bij hem
    die muts is ook lekker gewatteerd

4. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
    Oke, gaan we het zo doen! Thnx!

5. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik zou idd n winterjasje doen want ze zitten ook stil hè.

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

k heb dezelfde wagen, ik doe Dano zijn winterjasje aan en muts op. de voetenzak doe ik tot zijn middel. dus hij ligt niet helemaal als een mummie, dat komt wel als het echt vriest.

7. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

Dec 20, 2005
    3,152
    0
    36
    hier winterjasje en ook voetenzak....daaronder romper en shirt lange mouw; die trui of vest erbij komt als het echt vriest wel! anders hebben we straks niks warmers als t echt koud is...

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik doe Vigo alleen een vest aan en een muts op. Hij heef zo'n voetenzak waarin hij helemaal verpakt zit. En nog als ik hem eruit haal (MaxiCosi) als we thuis zijn is hij helemaal klam van het zweet :(
    Ik bedenk me trouwens net dat ik mijn voetenzak helemaal niet kan halveren :( Hmmzz... hoe ga ik dat in vredesnaam doen als hij straks in de buggy kan? :)

9. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hier ook winterjas, maar dan voetenzak tot opzn middel en niet helemaal ingepakt.

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

Oct 1, 2007
    5,941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Aan de bovenkant 2 lusjes maken, en halverwege 2 van die houtje-touwtje knopen... Dan kun je de bovenkant naar beneden vouwen en vastzetten. Zo zit het bij mijn buggyvoetenzak ook.

11. sillaah

sillaah Fanatiek lid

Sep 21, 2006
    1,429
    0
    0
    Utrecht
    een winterjas en een muts ! en in de voetenzak! ze zitten stil, en de wind is koud.. beter warm dan te koud.

12. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Vanaf hoe oud of zo mogen ze eigenlijk in zo'n buggy gedeelte van de quiny? Ik heb het idee dat Jesper al zo groot is in de reiswieg...Ik hoop eigenlijk dat hij er nog even deze winter in gaat passen is zo lekker warm. Dan leg ik hem in maart wel in de buggy...als hij dat haalt ivm zijn lengte...nu is hij zo'n 59 cm.

13. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Hier ook een winterjas met muts en de winterzak tot aan haar middel.

14. Angel Eyes

Dano moest met 4 maanden wel in de buggy. was niet meer te doen in de wagenbak, hij lag er als een geplette worst in. Maart ga je misschien niet eens halen als je ook de speedy wagenbak hebt.

15. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    die zijn veel kleiner of niet
    mijn zoontje is nu rond de 9 kilo en 69/70 cm en past nog net in de x-adventure....die zijn volgens mij wat groter

16. Angel Eyes

ja de wagenbak van de speedy is schandalig klein...... heb er gewoon spijt van dat we die hebben gekocht maargoed dat is te laat nu ;)

Dano is nu pas 7,6 kilo en rond de 67 cm. maar het zou ronduit zielig zijn om hem er in te leggen nu.

de speedy is heel smal aan de binnenkant in het midden

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Helemaal waar.

Onze meid is daardoor afgelopen weekend ook over gegaan op de buggy.
    Gelukkig kan die nog wel vrij plat.

18. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Wij hebben een freestyle....dus hopelijk gaat die wat langer mee nog...

Share This Page