Hoi! Ik heb een Quinny wandelwagen met een Quinny voetenzak daarin. Nu was ik benieuwd hoe ik Ruben moet kleden met dit weer? Ik doe hem nu een fleecevestje eroverheen met muts en sjaal.. Of zou ik hem de winterjas eronder moeten doen ( is vrij dik ) Waar je toch als moeder mee kunt zitten...
de laatste week dat het zo heel koud is heb ik wel het winterjasje aan bij hem die muts is ook lekker gewatteerd
k heb dezelfde wagen, ik doe Dano zijn winterjasje aan en muts op. de voetenzak doe ik tot zijn middel. dus hij ligt niet helemaal als een mummie, dat komt wel als het echt vriest.
hier winterjasje en ook voetenzak....daaronder romper en shirt lange mouw; die trui of vest erbij komt als het echt vriest wel! anders hebben we straks niks warmers als t echt koud is...
Ik doe Vigo alleen een vest aan en een muts op. Hij heef zo'n voetenzak waarin hij helemaal verpakt zit. En nog als ik hem eruit haal (MaxiCosi) als we thuis zijn is hij helemaal klam van het zweet Ik bedenk me trouwens net dat ik mijn voetenzak helemaal niet kan halveren Hmmzz... hoe ga ik dat in vredesnaam doen als hij straks in de buggy kan?
Aan de bovenkant 2 lusjes maken, en halverwege 2 van die houtje-touwtje knopen... Dan kun je de bovenkant naar beneden vouwen en vastzetten. Zo zit het bij mijn buggyvoetenzak ook.
een winterjas en een muts ! en in de voetenzak! ze zitten stil, en de wind is koud.. beter warm dan te koud.
Vanaf hoe oud of zo mogen ze eigenlijk in zo'n buggy gedeelte van de quiny? Ik heb het idee dat Jesper al zo groot is in de reiswieg...Ik hoop eigenlijk dat hij er nog even deze winter in gaat passen is zo lekker warm. Dan leg ik hem in maart wel in de buggy...als hij dat haalt ivm zijn lengte...nu is hij zo'n 59 cm.
Dano moest met 4 maanden wel in de buggy. was niet meer te doen in de wagenbak, hij lag er als een geplette worst in. Maart ga je misschien niet eens halen als je ook de speedy wagenbak hebt.
die zijn veel kleiner of niet mijn zoontje is nu rond de 9 kilo en 69/70 cm en past nog net in de x-adventure....die zijn volgens mij wat groter
ja de wagenbak van de speedy is schandalig klein...... heb er gewoon spijt van dat we die hebben gekocht maargoed dat is te laat nu Dano is nu pas 7,6 kilo en rond de 67 cm. maar het zou ronduit zielig zijn om hem er in te leggen nu. de speedy is heel smal aan de binnenkant in het midden
Helemaal waar. Onze meid is daardoor afgelopen weekend ook over gegaan op de buggy. Gelukkig kan die nog wel vrij plat.