jeetje wat erg allemaal. toevallig hing er vandaag een briefje bij maddox op de creche dat daar ook het r virus heerts.. tjah ik had er nog nooit van gehoord. nu lees ik dit allemaal!!! hij is gelukkig niet ziek alleen een klein snotneusje maar verder niks. zou ik hem dan maar voorlopig gewoon thuis houden of ben ik dan weer té?
Missflower: Ik zou gewoon je gevoel volgen, als je het niet vertrouw altijd bellen. Maar met rs hebben ze meestal koorts volgens mij, maar ben ook geen dokter. Alle zieke kindjes beterschap. Goed dat je niet ben gaan werken.
ja ik ben gister toch maar even geweest maar het was los slijm wat ze hoorde op de borst en moest zijn temp in de gaten houden maar die is nog steeds rond de 37 graden dus dat is prima.. het gaat ook al wat beter
Hier slaat de kuur wel redelijk aan! Woensdag weer flinke koort gehad, donderdag en vandaag niet! De puffer is eerst even strijd, en als ik ga zingen luisterd hij even en pikt hij het redelijk! Nu de nachten nog even beter, ook voor vader en moeders .. Maar we kunnen niet alles tegelijk willen natuurlijk. Ben al blij dat de koorts weg is! Hoe is het verder met de andere kindjes? Fijn weekend in ieder geval!
Ons mannetje hoest al vanaf eind november. Begin december bij de HA geweest, hij had wat een rood oortje en het waren de hoge luchtwegen. 2 weken terug bij de HA geweest ivm toename van het hoesten (het lijkt soms met een volwassen kerel zo hard hoest hij, met een lange uithaal vaak op het einde) en soms zo hard dat hij moet overgeven. Zijn beide oortjes waren ontstoken en de hoge luchtwegen en er zat allemaal slijm in zijn keel, nu kreeg hij een AB kuur, deze was afgelopen donderdag afgelopen, maar het hoesten verergerde alweer. Vrijdag weer naar de HA, longen nog steeds schoon, oortjes nog rood, dus nog een AB kuur. Nu lijkt het weer erger te worden, die arme schat heeft vanmorgen en vanmiddag zijn fles eruit-gehoest, zo zielig......Gisteravond had hij 38, vanmorgen geen koorts. Niet leuk zo hoor!