Daalt de temperatuur voor miskraam/missed abortion?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Leuk, 30 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leuk

Leuk Actief lid

28 jul 2014
    157
    66
    28
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige,

Ik heb een vraag, ik hoop dat u mij wat op weg kan helpen?
    - Moet de temperatuur altijd zakken voor een mogelijke miskraam/ma?

vandaag een echo gehad, zou ongeveer 7 weken zijn volgens telling, maar volgens echo rond 6 weken(vruchtzakje met dooier) Wegens missed abortion eerder weet ik mijn nieuwe cyclus niet.
    Testen:
    7 jan. Pos. Kruitvattest
    8 jan. Cb 1-2 weken
    17 jan. Oplopende kruitvattest
    20 jan. Cb 2-3 weken
    24 jan. Cb 3+

Nu zei de verloskundige dat ik mogelijk een weekje terug geplaatst zou kunnen worden, maar de kans klein was, maar zeker niet uitgesloten. Ze wilde ons niet teveel hoop geven, ze wil ons ook beschermen tegen verdriet natuurlijk. Deze vraag heb ik niet gesteld aan verloskundige, omdat ik door emotie toch een klap heb gekregen. Best vervelend, waardoor ik nu met deze vraag zit. A.k. Donderdag zal ik een extra echo krijgen voor duidelijkheid.

Mijn temperatuur blijf ik door spanning toch meten, ondanks dat ik weet dat ik dat niet moet doen trekt die thermometer mij toch aan. Kort voor 25/12 was het 36.8, daarna meerdere dagen 37, wat opliep tot 37.3, tussendoor wisselend tussen 37 en 37.3 om 6.15 uur voor het uit bed gaan. Vanmorgen was hij 37,3.

Alvast dank voor uw antwoord.

Mvg
    Leuk

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Leuk,

of je temperatuur moet zakt voor een miskraam weet ik niet. Dat is voor wat ik weet geen regel. Anders zouden we iedereen wel aan het tempen zetten kan ik me indenken.
    En je kunt in het begin, zeker met een onregelmatige cyclus, altijd minder ver zijn dan je denkt en dus een echo krijgen waarop minder te zien is als je verwacht. Heel goed dat de verloskundige het nog in het midden heeft gelaten, want het kan zo te lezen echt nog alle kanten op.
    Succes en sterkte donderdag!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina