Ben ik de enige? Want ik vind "the clash" verschrikkelijk:x Ik proef maar kort de sfeer van het liedje, begint er een andere Stom. Ik ga niet meer kijken.
mee eens,ze praten veel te veel en ze kunnen ook niet echt in het liedje komen want dan is het al voorbij
Ik vind er ook niks aan, dan heb ik veel liever een goede battle of dat ze allemaal gewoon 1 nummer zingen.
Eens! Elles, hij dacht dat haar handbewegingen tijdens het zingen gebarentaal was, wat dus niet het geval is.
De schoonouders van Daisy zijn beide doof en ze leert nu dus gebarentaal. Nu vroeg Ali B of ze al haar handbewegingen tijdens haar optreden speciaal voor haar schoonouders deed... Ik vond het nogal een domme opmerking van ali B.
Geweldig. Wat een muzikaliteit en samenspel. Sjors... Smelt. 'Mag ik dan bij jou', als hij dat uitbrengt staat hij in 1 klap op nummer 1.
Nee, is geen goeie move van The Voice... duurt veel te lang met dat stemmen en dan ook nog eens de onderbrekigen ertussendoor... dan ben ik al afgehaakt, terwijl ik voorheen echt de hele uitzending volgde.