Kunnen we nou dorie-nog-aan-toe eens ophouden met deze onzin. :x Een vent slaat gewoon een meisje van 15 vanwege die pietendiscussie. Gaat echt helemaal nergens meer over. Man slaat 15-jarige Zwarte Piet in Almelo - Nieuws.nl
Ben benieuwd hoe snel er een slotje op dit topic gaat Maarre, dan ben je wel een echte vent hoor, not
Wat is dat voor ziek persoon je gaat toch geen kinderen slaan omdat je het ergens niet mee eens bent wat voor wereld leven wij.
Weloverdachte en uiterst zinvolle en volwassen oplossing! Applaus! Dat we daar zelf niet opgekomen zijn zeg.
Als je niet verder kan kijken dan je neus lang is wel ja. Mijn god, wat een simpele opmerking zeg. OT: Vreselijk natuurlijk! Zielig voor het meisje
Zo een dus het land uit trappen en nooit meer binnen laten. En ik heb geen idee welke afkomst deze persoon heeft hoor en dat maakt me ook niet uit. Weg met dit soort tuig!
Poeh, NL gaat echt bergafwaarts.. Afentoe weet ik echt gewoon niet meer wat ik lees en zie overal. Niet te geloven gewoon!
Dit soort debielen.. Ik heb er geen goed woord voor. Wie slaat er nou een kind?! Ongeacht wat je mening ook is, dit kán toch niet?!
tuurlijk kijk ik heus wel verder dan mn neus lang is, daarom zei ik al laat maar. voor types zoals jij, die toch alleen maar het verkeerde willen lezen