.... aan de Sims? Heb net weer een nieuw spel van de Sims gekocht, en ik kan het maar moeilijk aan de kant leggen...
whahahaa ja hier nog zo een had het eerst allemaal op mijn laptop heb alle delen inmiddels maar mijn ventje moet ze nog effe op de gewone pc zetten want op de laptop ging het niet zo soepel kan niet wachten tot ik seizoenen kan uitproberen denk ook dat mijn ventje daarom zo lang duurt met instaleren hij wil het persee doen omdat ie niet wil dat ie zoveel ruimte op de c schijf in beslag neemt maar aangezien nachtleven persee op die schijf moet denk ik dat ie pech heeft hihihihi
Zo zit ik hier netzo, heb ook alle delen maar mannetjelief heeft ze allemaal apart op cd gezet... dus nu kan ik alleen Sims2 op de pc zetten en de rest via cd spelen.... zo niet handig! Maar heb nu een Nintendo DS, en daar heb ik natuurlijk ook Sims2 bij... zo verslavend...
Als ik eraan ga zitten dan ben ik de hele avond zoet, als ik er niet aan begin dan taal ik er soms weken niet naar
JAAAAAAAAA ik ook hoor! helemaal sims 2! geweldig spel vind ik het! je kan het echt uuuuuuuuurrrrrrrreeeeeeeeennnnnn door blijven spelen! xxx Swiggy
ja dat is het ergste je doethet niet zomaar effe een kwartiertje nee als je eenmaal bezig bent dan vliegen de uren voorbij en bij mij is het dus wel het probleem dat er meestal wel iets blijft liggen wat ik eigenlijk had moeten den whahahaha
Ben blij dat ik niet de enige verslaafde ben! Als ik hier in mn omgeving rondvraag zijn er maar 2 mede-'addicts', mn schoonzusje en mn vriendin...
Das ook net zo 'gemeen', als je eenmaal begint, weet je niet van ophouden! Zegt mn hubby altijd 'kom, we gaan op bed.' En ik dan 'ja, kom zo!' Dan zijn we al gauw een uur verder... Misschien een ideetje om elkaar een beetje te helpen als we vastzitten in het spel ofzo?
Juist ja, hier een lotgenoot hoor Over mede addicts... de dochter van mijn wederhelft (bijna 9 jaar) is de enige , ze belde me van de week om te vertellen dat ze wat nieuws uitgevonden heeft in het spel, ze zal het me dit weekend laten zien
Hier een verslaafde... het is bij tijd en wijlen heel erg... na even weer niet,maar weet zeker dat als ik mijn laptopje weer pak ik er ook echt weer helemaal inzit... heerlijk om zo een beetje god te spelen
Ben blij dat ik daar niet verslaafd aan ben want ik heb al een verslaafde vriend thuis zitten. Playstation 2 en x box 64 en alleen maar voetbal, dus niks aan toch!