LOUISVILLE - Een 20-jarige man uit het Amerikaanse Louisville is aangeklaagd voor het zetten van een tatoeage op de rug van een baby. De man was op bezoek bij een vriendin met een 1-jarige baby. Om onbekende reden besloot de letter A op de rug van het kind te zetten. De letter kan niet meer verwijderd worden. Lee Deitrick zegt dat hij dit deed met toestemming van de moeder. Justitie zegt echter dat er geen aanwijzingen zijn dat de ouder de actie heeft goedgekeurd. Wat de letter A betekent, wil het OM ook nog graag weten. De oma van de verdachte vindt de aandacht wat overdreven. Volgens haar gaat het om een mini-tattoo die nog nauwelijks zichtbaar is. Volgens een politiechef is de tatoeage zo groot als een muntje. Als de Amerikaan schuldig wordt bevonden riskeert hij een celstraf van vijf jaar.
Tjonge jonge, wat lopen er toch idiote mensen rond op deze wereld *zucht* Opsluiten die handel, zoiets doe je niet!
Ik persoonlijk vindt oorbelletjes al zielig voor die hele kleine kindjes, laat staan een tatoeage echt ziekelijk als je zoiets doet
Waar gaat het heen met de maatschappij?!?! Tjonge, jonge!! Triest zoiets! En inderdaad ik vind oorbelletjes zelf ook al erg.. Moeten kinderen zelf voor kiezen.. Nou ja, dat is dan weer ieder voorzich. Maar dit is gewoon TE erg!
Ook raar dat die oma er zo laconiek over doet. Ook al is 't dan nauwelijks te zien, zoiets doe je toch niet. En dat doet toch ook pijn bij 't kindje? Wie wil dat nou voor zijn/haar kleinkind?
vind ik niet echt vergelijkbaar.... in veel culturen is dat gewoon..en die groeien eventueel wel weer dicht... Een tatoo echter is voor het leven.... zels weglaseren laat littekens achter... en hij zal ook nog wel eens groot worden met het groeien van het kindje.... absurd!!
Ik had dit al ergens anders gelezen, alleen had ik daaruit begrepen dat het op haar bil was Nóg erger! Ohio man accused of tattooing tot?s rear end - Criminal weirdness- msnbc.com
Ik heb wel eens op de tv gezien dat er een tattooage werd gezet op de voet van een tweeling (baby's) , om ze zo uit elkaar te houden . Heel klein stipje ofzo aan de onderkant van hun voetje. Maar dat is al wel een hele tijd terug dat ik dat zag.
Man tatoeëert babybilletjes - DePers.nl hieruit blijkt dus dat de oma van die jongen het niet zo erg vind, ik dacht dat ze de oma van de baby bedoelde. Zieke mensen, niet normaal, arm kindje wat zal ze pijn hebben gehad. Nu maar hopen dat het niet is gaan infecteren etc. Opsluiten die hap.