Volgens mij is dat al tig keer te spraken gekomen....... Vorig seizoen ging Jeroen zelfs express aan dr buik luisteren omdat het ook gezegd werd..... dus.... buikje zegt niets..... maar misschien blijkt over een tijdje dat je gelijk hebt.... (?)
joh ik kijk dit ook nooit dus valt me nu zo op met de kleding die ze aan heeft. zelf ben ik ook niet buikloos hoor! hahahahhaha dus krijg ook wel eens te horen met mjn werkshirt aan goh de 2e op komst grrrrrr sorry linda.....
Volgens mij heeft Linda de leeftijd van zwanger worden toch al gehad? Vorig seizoen had ze inderdaad ook altijd van die buikverhullende shirtjes aan.
Het lijkt er idd altijd op, Ik denk dat ze net als meer vrouwen gewoon een buikje heeft over gehouden van haar zwangerschappen en idd dacht ook al dat ze de leeftijd gehad had voor kinderen ze is 44, Tuurlijk het zou wel kunnen maar komt niet vaak meer voor op die leeftijd.. Groetjes Patricia
mmmm toch best oud om nog een kindje te krijgen vind ik. Mijn moeder is 3 jaar ouder en ik zou er niet aan moeten denken dat ze nog een kindje zou krijgen.
Stevig? Nou als ik op mijn 45ste nog zo´n figuur mag hebben, daar teken ik voor! Als dat als stevig is.... Het is mij trouwens niet opgevallen, ook niet bij de uitreiking van de Televizierring en daar had ze wel iets straks aan.
nou ik zag t wel ,maar idd bij de televizierring ook niet. mijn vriend en visite vroeg gister ook al of ze zwanger was. maar dat was idd in t vorige seizoen ook een discussiepunt..lijkt me sterk dat ze dan zo langer zwanger is
Linda is echt geen 34, hoor! Ze staat stijf van de botox, waardoor ze misschien 34 lijkt. Maar ze is toch echt 45. Let maar eens op haar handen en hals, die verraden meestal de werkelijke leeftijd.
eigenlijk is het best tof dat ze gewoon laat zien wie ze is, eigenlijk mag je best trots zijn op een buikje als je die over hebt gehouden aan het krijgen van kinderen (hoewel ik mezelf daar niet prettig bij voel ) Beter dan dat ze de hele tijd van dat corrigerende ondergoed aanheeft (en misschien had ze dat wel op het televisiergala
Ik denk dat er bedoeld werd dat Angelina Jolie pas 34 is... Ik vind het wel sneu hoor, als mensen denken dat je zwanger bent terwijl dat helemaal niet zo is...