Ik zet deze expres in dit topic... tis namelijk te grappig om het serieus te nemen. Mijn vriend had vanmiddag wat 'klustips' die hij wilde delen met mij... Hij denkt erg mee qua klussen (serieus) en maakt er zo een ontspannen geintje van... "Al dat gepraat over klussen, ik zal je eens bijspijkeren! Beetje boren en aandraaien... En natuurlijk volpurren zodat het allemaal niet gaat lekken." Mijn reactie: "Nou lekker is dat he... een beetje met een kango in me gaan lopen drillen!" We kwamen niet meer bij!!!
moet ie het wel ff afmaken door met mijn zijn vinger in sop gedoopt de oneffenheden weg te werken hè...hihi
@Anakin Nou, haha,..,. ik heb niet altijd echt een doe het zelver nodig hoor, sommige dingen doe ik zelf wel whahahaha
hahahahahhahaha heerlijk ff lachen, heb geloof ik een flinke kou te pakken, hoesten snotteren en bijna geen stem! groetjes
tja je hebt er een goed middeltje tegen he... ze zeggen dat als je een zere keel heb dat ie ff goed doorgesmeerd moet worden! fijne avond, enne beterschap he