Kwam er bij toeval achter dat je vanaf vandaag weer via rtlviertdekerst.nl iemand kan opgeven voor een kerstpakket. Het proberen de moeite waard, dacht ik zo! Groetjes
Heel leuk zo'n pakket...maar eerst willen ze alles van je weten en kunnen ze je overal voor bellen.... Nee bedankt...
Heb vorig jaar voor mijn moeder een kerstpakket aangevraagd en ze heeft er ook 2 gekregen. Ben nergens over gebeld hoor..
Hier precies zo. Geen telefoontjes en geen mailtjes (kun je ook aanvinken of je dit wilt of niet). En gezien sommigen het hier hadden over graag iemand willen verrassen, maar zelf het geld er niet voor hebben - dacht ik, ik attendeer mensen hier er maar even op.
Je komt echt wel in een systeem... en ze gebruiken je gegevens echt... ( weet ik zeker) Maar als je dat niet erg vindt...dan is het vast erg leuk
Kunnen de mensen die je opgeeft ook gebeld worden? Ik heb ook 2 mensen opgegeven, maar wil niet dat ze platgebeld worden. Ik heb niks aangevinkt, maar dat ze mij bellen is tot daaraan toe.
Hier precies zo. Je komt er amper meer van af. Als ik iemand in het zonnetje wil zetten maak ik zelf wel een lekker pakket met eten en drinken.
Ik heb een vriendin van mij opgegeven. Voor het eerst dat ik dit doe. Als ik wel gebeld word oid naja zien we dan wel weer. Zeg altijd nee
Vorig jaar mijn schoonmoeder opgegeven, was een heel leuk pakket. Mailtjes kan je direct weer uitschrijven, en goed op letten dat je nieuwsbrieven enzo uitvinkt. Ik ben ook niet gebeld. Maar sta wel met al mn nummers in het bel me niet register, weet niet of dat uitmaakt.
Leuk, al die mensen die ook anderen opgeven! Hoop dat jullie binnen een week reactie krijgen dat hij/zij geselecteerd is. Laten jullie nog weten of je mail hebt gehad?