Hallo allemaal, Ter inspiratie heb ik dit topic gemaakt. Ik ben nl op zoek naar iets om boven mijn 2 zits bank te hangen. Wat hebben jullie? Waar hebben jullie dit gekocht? Een foto zou ik leuk/fijn vinden. Ik kijk uit naar jullie reacties!
Wij hebben niks boven de bank hangen En we hebben een bank van 3,2 meter breed, dus dan is een behoorlijk lege plek. Nu hebben wij er ook absoluut geen behoefte aan om hier iets te hangen. Ik vind het wel lekker "rustig" om daar gewoon een lege ruimte te hebben, dus als het je niet stoort zou ik het lekker houden
Wij hadden eerst altijd een enorm schilderij hangen (zo'n Ikea ding, maar dan met een tankstation uit de jaren 50 en een rode auto er op). Begin van het jaar een nieuwe stijl in de huiskamer genomen en sindsdien hebben we er niks meer hangen Aan de zijmuur hangt al een maskertje uit Bali en een stuk verder hangen twee hangplantjes. Dus ik vond het uiteindelijk wel lekker rustig. Al heb ik er nu regelmatig wel een letterslinger hangen haha. Zo eentje van A Little Lovely Company.
Hier nog even een foto: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xla1/v/t1.0-9/12346434_10153770649834049_1311140106773179757_n.jpg?oh=43332e28005606d32730389bafe0f6f0&oe=570CC575&__gda__=1461791139_3ce6ab3e01f783da3b9452da42bc5d35 Trouwfoto's en een foto op hout van mijn dochter hangen allemaal aan de andere kant zodat ik er naar kan kijken als ik op de bank zit hahaha
Ik heb een hele mooie antieke schets in een hele mooie lijst. Ik heb het gekocht waar ik wel meer spulletjes inkoop voor mijn eigen verkoop ( vintage en antieke accessoires) en boven mijn eettafel ook een schets in een zelfde lijst. Deze schets heb ik van Marktplaats. Die is minder oud...van 1927...die van boven de bank is van 1907. Die boven de bank maak ik morgen wel een foto van.. View attachment 485157
Nu nog niks, maar ik wil graag een collage foto's in een ixxi-systeem. Kun je steeds wisselen op een hele gemakkelijke manier en daarmee steeds actuele gezins/familiefoto's er tussen hebben
View attachment 485197 Deze. 1.40 bij 1.40 Boven hebben we nog een ander schilderij en deze twee wisselen we wel eens.
Bij ons staat de boekenkast achter de bank, onze bank staat nl vrij In ons vorige huis had ik een tak met veren, kralen en fotolijstjes eraan hangen.. Ligt er een beetje aan wat je stijl is natuurlijk.