Nou woensdag mail gehad en nog niks gehoord dat er een pakket binnen is. Jammer van de verrassing maar morgen ga ik toch maar polsen.
Het kan toch nog de hele maand bezorgd worden, ik zou niet meteen de verassing teniet doen eigenlijk..
Ja maar ik lees van werkelijk iedereen die vorige week een bevestiging hebben gehad dat de pakketten zijn aangekomen. Ik heb twee mensen opgegeven maar weet niet wie hem krijgt. Eentje woont in een flat en ze werkt overdag dus ben bang dat dat pakket is gaan zweven. De ander woont in Duitsland dus ik heb haar ouders adres opgegeven (doet ze zelf ook altijd) maar hoorde later dat haar moeder soms dingen weigert. Dus ben nu bang dat het niet helemaal goed gaat.
Hier bevestiging gehad vorige week de 11e en ook nog niks binnen gekregen. Ze hebben nog even te gaan met versturen
Ja dat vraag ik me ook af, ik heb donderdag bericht gekregen, Maar er staat in de mail dat het tot 30 december geleverd kan worden.
Hier was de pakjesbus er ook net. Er is er eentje voor mijn buurman afgegeven. Ik had ook vrijdag mail.
Ben benieuwd of het bij ons/diegene die ik heb opgegeven ook word bezorgd vandaag. Heb nog geen postbode gezien maar was vanmorgen ook een uur weg naar het cb. Zouden ze een briefje in de deur doen als je niet thuis bent?
Omdat ik de app van postNL gebruik. Daar wordt gezocht op adres icm postcode (als je tenminste een account hebt bij PostNL) en dus niet op 3s code en daar kan ik zien dat hij vanmiddag tussen 16:30 en 18:30 bezorgd wordt. In de app kun je ook de afzender zien erg makkelijk. Maar zodoende weet ik dat dus.
Hoe werkt dit dan, ik heb ook een account, maar ik kan toch niet op het adres van een ander zoeken, of krijg jij een pakketje voor jezelf?
Mijn man heeft dit pakket aangevraagd voor mij dus komt op ons adres. Bij het aanmaken van een account vraagt die om je naam, adres en postcode en zolang je op de app bent ingelogd komen de pakketten die jij ontvangt er automatisch in te staan. Zo werkt het bij mij. Hij vraagt dus nooit om een 3s code behalve als de tentaamstelling heel raar is en niet lijkt op mijn ingevoerde naam dus daar zit ook nog iets in mss.