Vrijdag 2 mailtjes gehad, één is er dinsdag bezorgd - de ander nog niets van gehoord....... Ben benieuwd.
Hier pas na ruim een week, omdat ik dus al had ingeschreven tijdens de 'voorselectie'. Hoor nu van anderen dat ze na 2 dagen al mail hebben.
Ik heb 15 december mail gehad dat ik geselecteerd ben. Wanneer wordt het pakket dan bezorgd, weet iemand dat? ☺
Dinsdag opnieuw geprobeerd en..... JOEPIE! Zonet bericht dat mijn moeder geselecteerd is! Ben zo blij voor haar en erg benieuwd naar haar reactie!
Twee weken geleden m'n moeder en broers aangemeld maar niks gehoord, gister maar weer een poging gewaagd...
Vorige week kreeg ik op dezelfde dag een mail terug. Maar dat was wel mijn tweede inzending, want van die van de voorselectie niets gehoord. Gisteren nog een poging gewaagd voor mijn man, maar nog niets gehoord.
Weet iemand wat er gebeurd als diegene niet thuis is? Postkantoor, buren, gaat mee terug? Ik heb een ruime week geleden bericht gehad dat mijn inzending is geselecteerd maar nog niks ontvangen... Omdat ik overal hoor dat het snel na de mail is, Ben ik een beetje bang dat hij niet thuis was toen t bezorgt was, dus vroeg me dat af
Wij waren niet thuis toen hij voor mijn man werd bezorgd en deze stond bij de buurman mijn moeder was niet thuis en deze stond bij de buurvrouw. Net als bij andere pakketjes dus