Ik had mijn schoonmama opgegeven en kreeg ook geen gekke telefoontjes ofzo.. Kreeg afgelopen dinsdag een mailtje dat mijn inzending geselecteerd was. Donderdag is het pakket geleverd.. Leuk!! En het had de juiste uitwerking.. Als pure blijk van waardering voor alles wat ze voor ons doen <3
Ja dat denk ik wel. Ik heb meerdere keren geprobeerd met hetzelfde verhaaltje erbij. De 3e keer werd ik geselecteerd.
Hier vorige week al geselecteerd en pakket bezorgt. Diegene was onwijs verrast en blij mee, leuke actie!
Hoi, Even een vraagje; heb zojuist ook een bevestigingsmail gekregen. Maar er staat bij geselecteerd als één van de "winnaars" van deze actie. Staat dat er standaard bij? Of betekent het dat ze hier met cameraploeg en al langs komen? 😳😱
Leuk dat je een bevestigingsmail hebt gehad! Bij mijn mail stond hetzelfde: Wij willen u bij deze heel graag laten weten dat uw inzending is geselecteerd als één van de winnaars van deze actie. Het prachtige pakket wordt verstuurd tussen 9 december 2015 en 30 december 2015 naar diegene die u heeft opgegeven. Pakket is inmiddels, zonder cameraploeg, bezorgd hoor! Er zijn in totaal gewoon 25.000 winnaars! Dus, geen zorgen maken.
Jaa! Ik had via mijn eigen email mijn oma opgegeven tijdens de voorselectie en ze heeft hem ook allang ontvangen. En nu heb ik via mijn man zijn email mijn moeder opgegeven en heb mail gekregen dat hij geselecteerd is. Echt leuk!
Vind het zo jammer Heb nu echt al denk ik een stuk of 6/7 mensen opgegeven en heb van niemand een mailtje gehad dat ze geselecteerd zijn. Als ik dan lees hoeveel er hier dan wel uitgekozen en zelfs dubbel dan vind ik het echt jammer. Maar vind het natuurlijk wel super leuk voor alle mensen die wel uit zijn gekozen om er eentje te krijgen
hier ook de mail gehad dat hij geselecteerd is! Zo leuk. Ben benieuwd naar het hoofd van mijn partner haha
Ben nou al twee keer gebeld door de postcode loterij omdat ik had mee gedaan met rtl viert de kerst!! terwijl ik niet eens geselecteerd ben.
Hier hetzelfde. Ik hoorde dat er ook niet veel pakketten meer beschikbaar zijn. Ik denk dat we weer pech hebben dit jaar.