Iemand inmiddels al bericht gehad? ik hoop zo dat mijn aanmelding voor mijn partner er dit jaar doorheen komt
En toen had ik mail rtl viert de kerst... al helemaal blij, maar helaas was mail dat je je kon aanmelden Mijn aanmelding is inmiddels een week geleden dus ben er bang voor...
Hihi zag ik een retweet van rtl vierde kerst door rtl, dat er iemand pakket had gekregen, dacht al shit!! Maar was een tweet uit 2014!
Zijn we dan niet te vroeg met aanmelden? Dat het eigenlijk pas vanaf gisteren kon en die van afgelopen week niet in behandeling worden genomen?
Ik heb maar even de spelvoorwaarden gelezen: Actieperiode RTL Boulevard geeft met de RTL Viert de Kerst actie 25.000 RTL Kerstpakketten weg. De actie start op 7 december 2015 en loopt tot en met 24 december 2015, deelname gedurende deze periode is mogelijk. (Voorinschrijving start op 30 november 2015, deelnemers vanaf 30 november 2015 worden meegenomen in de selectieprocedure).
Ik ben geselecteerd, leuk pakket aangevraagd voor mijn vader .. ben benieuwd! Op 2 december heb ik hem aangevraagd
Joepie, ik kreeg mail dat ik geselecteerd ben... echter heb ik vorige week 1 aangevraagd voor mijn ouders en gister voor mijn zus dus ben benieuwd wie er nu 1 gaat krijgen...
Hier ook mail dat ik geselecteerd ben! Geen idee wie van de 2 mensen die ik opgegeven heb,de gelukkige is haha! Superleuk iig