Dat is snel bij sommigen! Ik ben benieuwd wanneer mijn oma hem ontvangt. Ik weet dat ze vandaag niet thuis is tot 3 uur...
Mijn oma belde me net om me te bedanken ze heeft hem gister binnen gekregen en was erg verrast en blij
Jaaa hij is bezorgd bij mn vader, stiefmoeder helemaal in tranen. Daar doe je het toch ook voor, geweldig
Ja, ik had er 3 ingevuld. Als er dan in ieder geval eentje geselecteerd werd...... wel 3 verschillende ontvangers hoor. Maar eerst maar eens afwachten of het echt zo is....
Hier ook een mailtje dat ik geselecteerd ben! Ben benieuwd of het m'n zus of m'n schoonmoeder is! Spannend!
Ik heb gisteren mijn nicht opgegeven en kreeg nu al een mailtje dat ik geselecteerd ben. Ik ben zo benieuwd wanneer ze hem ontvangt.
hmm heb al twee keer geprobeerd maar geen mail Het lijkt bij jullie zo simpel Ik ga het gewoon nog een keer proberen. Vorig jaar ook geprobeerd, maar toen ook niet geselecteerd.
Mijn zusje heeft haar pakket vandaag gehad. Zo vond het een hele leuke verrassing Hoop dat het jou ook lukt Foofer!