Die vrouw zegt ook gewoon doodleuk dat de buuf dan maar in the middle of nowhere moet gaan wonen Als je zelf zo graag lawaai wil maken ga je zelf toch in een hutje op de hei zitten? Heeft niemand last van je. Het is toch niet meer dan normaal om rekening te houden met je buren..? Ga dan niet verwachten dat anderen dan weg moeten, gedraag je gewoon een beetje of maak er afpraken over. Lekker aso. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken. Dom mens.
Vond die vrouw erg egoistisch en vond helemaal niet dat de buurvrouw klaagde of zeurde. Vooral telkens zeggen van, we zijn jong en we leven gewoon normaal in ons eigen huis, uuuh nou normaal???!!! Beetje rekening houden is niet verkeerd maar dat bleek absoluut niet bij hun aan te slaan. En dat hun geen last hadden van die operazangeres op dat moment vond ik ook wel logisch maar als ze dat nu iedere keer onverwachts op welke tijdstip zouden horen zullen ze het niet zo leuk meer vinden. En vrouw komt uit Italie en man uit Sicillie
Ik vond het echt lachwekkend! Kan me wel voorstellen dat het op een gegeven moment vervelend word, als je die geluiden hoort Maar dat je voor zoiets een programma moet inschakelen...
Denk dat dat meisje ten einde raad was met al haar pogingen die mislukt waren dat ze de tv ingeschakeld heeft. Vroeg me wel af waar haar vriend in dit hele gebeuren was, zeker te druk met werk en studie? Maar ook met het etentje aan het eind was hij erniet bij.
Die vriend, dat vroegen wij ons ook al af, wilde gewoon vast niet met zijn kop op de tv over seksende buren haha heb me werkelijk doodgelachen
Doe ff normaal. Wij hadden ook enorme last van het seksgedrag van onze onderburen en daar valt niet tegen de isoleren. Heb serieus een keer daar woest voor de deur gestaan, en als ze open hadden gedaan had dat mokkel serieus een klap voor dr hoofd gekregen. Ik ben normaal helemaal niet agressief of iets, maar je wilt niet weten hoe ranzig het is om daar 2 uur lang naar te luisteren 4 keer in de week. Heb ook regelmatig gehad dat onze dochter met grote ogen zittend in bed om zich heen zat te kijken waar dat gegil en gekreun nou vandaan kwam, en dat was echt de druppel. Ik denk trouwens dat die Carmen zelf haar oren eens uit moet laten spuiten, misschien hoort ze dan eindelijk eens hoe hard ze wel niet praat, want dat is al irriant.
ja ik vind het echt ranzig! Mijn man kijkt nooit dit programma maar dit moest hij natuurlijk even zien. Hij vond het een smerig idee. en nederlanders zeuren echt niet hoor. we zijn allemaal vrij nuchter.een keer dat je gekreun word oke, maar 4 keer op een dag gaat wel te ver.
Oh wat een vreemd mens is die blonde vrouw toch hey. Het enige wat ze kan zeggen tijdens dat eerste gesprek is DOE FF NORMAAL .... wat een raar mens zeg.
Ik kijk het nu ook.. wat een vreemde mensen allemaal.. weet nou niet echt wie nou gelijk heeft, als vind ik die vrouw die met die bril, echt een vaag mens,
ik vind het van beiden een raar verhaal.. als dit nog goed komt aan het eind neig ik te denken dat het doorgestoken kaart is dat het alle partijen het altijd met mekaar eens wroden
heb t gekeken voor de helft vond het ook niet zo boeiend.. zag wel het voorstukje voor volgende week dat word denk ik wel weer een leuk programma!
Haar gezicht was zo eng uitdrukkingsloos. Vond dat die mensen nogal snel om waren met betrekking tot het al dan niet kappen van de boom (alle partijen). Ik vond die oude vrouw en haar dochter ook nogal kak. Ik vind trouwens dat die oude vrouw slecht nederlands spreekt voor iemand die hier al 65 jaar woont, maar misschien onderschat ik dan hoe moeilijk het is om te leren.
mijn opa versta je ook nauwelijks als hij praat.. Van de ouderdom, kon haar trouwens goed verstaan, ook zonder ondertiteling.. die van gister vond ik geen reet aan.. best zielig voor dat oude vrouwtje.. die buurman wist dat ze mochten kappen maar in een bepaald seizoen, maar heeft het niet tegen de rest van de buren verteld.. Zielig dat het dan zo op tv moet terwijl het hun eigen fout is/was.. die van volgende week wordt echt erg.. die man gaat dreigen dat hij het kind van de buurman kapot maakt.. Dat mensen zo ver gaan.. wat die andere kerel gedaan mag hebben, vind niet dat je daarmee mag dreigen..
De oma van mijn vriend kwam uit Polen en sprak ook niet zo goed NL en die was hier ook al heel lang.. Ik vond het wel zielig voor die oude vrouw, laat haar lekker.... Ze is oud,dus waarom zo moeilijk doen. Maarja dit waren ook echt weer van die typische mensen......