Psssh ik zal maar niet hier neerzetten hoe ik over die mensen denk...Wat een achterlijken (dan ben ik nog netjes)
ik heb ook eens van die enge mensen als buren gehad. Als we te hard zuchten maakten we al herrie volgens hun. Ze moesten zlefs in een hotel slapen om tot rust te komen want de arme man kreeg het aan zijn hart. Bah echt heel erg
Ben bang dat ze er niet uit gaan komen. Maar de gemeente zei toch dat hun aldoor belden? En hun zeggen dat het vanuit de gemeente zelf komt?
Beide buurtjes hebben hun wensen tov de anderen op papier gezet en dat besproken en als een soort contract ondertekent. En ze leefden nog lang en gelukkig..
Wat een mensen zeg, die Joop en Olga... Die hebben gewoon niets anders te doen als heel de dag op anderen te letten en overal wat van te zeggen. Totdat je over henzelf begint. Die duitse buurvrouw begon over de serre, dat zij die, zonder iets te zeggen ook gewoon waren gaan bouwen. Daar ging die Olga totaal niet op in en begon gelijk over dingen wat de buren dan ook verkeerd hadden gedaan. En dan gaat die Joop nog zeggen dat ze hoger opgeleid zijn.... Hij en zijn vrouw zijn net een stelletje kleuters: Ja maar jij.... en jij hebt dat gedaan.... en ik kan me niets herinneren wat ik heb gedaan.... etc. Ik snap best dat die Israëlische man écht gek van ze wordt! Ik vraag me af of ze ooit nog in vrede naast elkaar kunnen wonen.
schijnheilige mensen zeg, gatverdamme, ze doen zich wel mooi voor daar in zon kakbuurt maar ondertussen.
ja lijkt me ook wel.. die man wil volgens mij wel maar kan het eenvoudigweg niet.. gewoon aanbod van alle buurmannen aannemen en klaar is keessie..